افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
2

مشخص شدن رده بندی پرسپولیس و استقلال در لیگ نخبگان آسیا – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 309571
مشخص شدن رده بندی پرسپولیس و استقلال در لیگ نخبگان آسیا – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

جایگاه نمایندگان ایران در بالاترین سطح رقابت های فوتبال باشگاهی آسیا مشخص شد. سایت “فوتی رنکینگ” با توجه به عملکرد تیم های حاضر در فصل گذشته لیگ های اصلی فوتبال کشورهای آسیایی، رده بندی تیم های حاضر در لیگ برتر آسیا که اولین سطح رقابت های باشگاه های کشور است را مشخص کرد. قاره کهن […]

جایگاه نمایندگان ایران در بالاترین سطح رقابت های فوتبال باشگاهی آسیا مشخص شد.

سایت “فوتی رنکینگ” با توجه به عملکرد تیم های حاضر در فصل گذشته لیگ های اصلی فوتبال کشورهای آسیایی، رده بندی تیم های حاضر در لیگ برتر آسیا که اولین سطح رقابت های باشگاه های کشور است را مشخص کرد. قاره کهن

پرسپولیس که فصل گذشته عنوان قهرمانی لیگ برتر را به دست آورد، در رده اول لیگ برتر قرار گرفت و استقلال که در رده دوم جدول قرار داشت، در جایگاه دوم قرار گرفت.

صعود به لیگ برتر آسیا به این معنا نیست که تیم های هم رده با یکدیگر رقابت نکنند. هر تیم لیگ برتر در چهار بازی خانگی و چهار بازی خارج از خانه صف آرایی می کند که چهار بازی با تیم های اول و چهار بازی با تیم های رتبه دوم خواهد بود. علاوه بر این، تیم های هر کشور مقابل یکدیگر قرار نمی گیرند.

جدول رده بندی لیگ برتر آسیا در فصل 25-2024 به شرح زیر است:

السید: العین امارات، الهلال عربستان، السد قطر، پرسپولیس ایران، پاختاکور ازبکستان و الشرطه عراق.

سید دوم: النصر و الاهلی عربستان، الریان قطر، استقلال ایران، الوصل امارات و برنده مرحله مقدماتی (سپاهان ایران، شباب الاهلی امارات متحده عربی یا الغرافه قطر)

قرعه کشی لیگ برتر آسیا 5 مرداد ماه برگزار می شود.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)