افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 28 October , 2024
8

مشخصات کلیدی موتورولا موتو جی استایلوس (2023) توسط Geekbench فاش شد

  • کد خبر : 16301
مشخصات کلیدی موتورولا موتو جی استایلوس (2023) توسط Geekbench فاش شد

گوشی موتورولا موتو جی استایلوس (2023) با اسم رمز Geneva و شماره مدل xt2315 در نتایج تست بنچمارک Geekbench ظاهر شد و به همین دلیل است که افشای برخی از مشخصات مشخصات کلیدی آن وجود دارد. بر اساس داده‌های این بنچمارک، گوشی جدید موتورولا دارای سیستم عامل 13 و 4 حافظه حافظه رم. با این […]

گوشی موتورولا موتو جی استایلوس (2023) با اسم رمز Geneva و شماره مدل xt2315 در نتایج تست بنچمارک Geekbench ظاهر شد و به همین دلیل است که افشای برخی از مشخصات مشخصات کلیدی آن وجود دارد. بر اساس داده‌های این بنچمارک، گوشی جدید موتورولا دارای سیستم عامل 13 و 4 حافظه حافظه رم. با این شایعات ادعا می‌کنند که این گوشی هوشمند با 6 رم و 256 حافظه داخلی داخلی عرضه خواهد شد.

موتو جی استایلوس (2023) از پردازنده هسته‌ای مدیاتک استفاده می‌کند که دارای شش هسته با سرعت 1.80 گیگاهرتز و هسته با فرکانس 2 گیگاهرتز است. این مشخصات می‌تواند اشاره به یکی از دو مدل پردازنده هلیو G85 و هلیو G88 داشته باشد.

موتورولا موتو جی استایلوس (2023)

Geekbench هیچ ویژگی دیگری این گوشی را فاش نکرده، اما به تصاویر فاش شده، که گوشی چگونه خواهد بود. موتو جی استایلوس (2023) دارای یک نمایش حفره‌دار بوده و از یک دوگانه در قسمت پشتی خود استفاده می‌کند که سنسور اصلی آن 50 مگاپیکسلی است.

موتورولا موتو جی استایلوس (2023) همان‌طور که نامش پیداست، با یک استایلوس همراه دارای یک پورت پورت پورت پورت usb-c در قسمت پایین بدنه همراه با جک هدفون هدفون هدفون هدفون هدفون هدفون هدفون هدفون هدفون جک هدفون هدفون جک جک هدفون جک است. جک هدفون جک هدفون جک میلی‌متری میلی‌متری،،،،،، با با با با همراه همراه همراه با همراه همراه دکمه تنظیم و دکمه پاور در سمت راست بدنه دارند و احتمالاً مدل سال گذشته اثر انگشت هم کلید داخل پاور تعبیه شده است.

گفته می‌شود که جی استایلوس (2023) در رنگ‌های مشکی و خاکستری شده و دارای دو نسخه 4g و 5g خواهد بود. مطمئناً در هفته‌های آینده شاهد انتشار اطلاعات بیشتر در مورد این گوشی هوشمند خناه.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=16301

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.