افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 26 October , 2024
3

مشتریان خبر خوب پرداخت وام 300 میلیونی بدون بهره

  • کد خبر : 168388
مشتریان خبر خوب پرداخت وام 300 میلیونی بدون بهره

بر اساس این گزارش، افرادی که تمایل به دریافت وام 300 میلیون تومانی از بانک صادرات دارند باید در یکی از شعب این مجموعه سپرده قرض الحسنه افتتاح و حداقل 10 میلیون تومان در آن سپرده گذاری کنند. دریافت این سرویس مستلزم ایجاد میانگین حساب مناسب نیز می باشد و برای این طرح مدت زمان […]

بر اساس این گزارش، افرادی که تمایل به دریافت وام 300 میلیون تومانی از بانک صادرات دارند باید در یکی از شعب این مجموعه سپرده قرض الحسنه افتتاح و حداقل 10 میلیون تومان در آن سپرده گذاری کنند.

دریافت این سرویس مستلزم ایجاد میانگین حساب مناسب نیز می باشد و برای این طرح مدت زمان خواب حداقل دو ماه و حداکثر 12 ماه می باشد. متقاضیان برای دریافت این وام باید ضمانت نامه رسمی بانک را داشته باشند.

همچنین امکان بازپرداخت وام در مدت 36 ماه وجود دارد. این خدمات یک وام خوب است، بنابراین سودی ندارد و فقط چهار درصد کارمزد از شما دریافت می شود.

با توجه به میزان وام، قسط تعیین شده و زمان پرداخت آن، مبلغ هر قسط 8 میلیون و 857 هزار و 196 تومان و سود کل تسهیلات به 18 میلیون و 859 هزار و 38 تومان می رسد. مبلغ وام و سود آن 318 میلیون و 859 هزار و 38 تومان است.

درباره شروع کار و تعداد فعلی شعب بانک صادرات ایران

بانک صادرات ایران یکی از بانک های تجاری کشور است که در پانزدهم شهریور ماه سال 1331 در تهران فعالیت خود را آغاز کرد و اولین شعبه خارجی این بانک در سال 1340 در شهر هامبورگ تأسیس شد. در حال حاضر بانک صادرات ایران با بیش از 2300 شعبه در داخل کشور و 23 شعبه خارج از کشور به مشتریان خدمات رسانی می کند. این مجموعه در راستای خدمت رسانی بهتر به مشتریان خود اقدام به ایجاد سیستم بانکی یکپارچه به نام سپهر کرده است./کاماپرس

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=168388

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.