افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
4

مشاوره آنلاین برای عمل بینی در تهران

  • کد خبر : 32604
مشاوره آنلاین برای عمل بینی در تهران
تصمیم گیری برای انجام جراحی بینی ممکن است برای همه افراد آسان نباشد ؛ برخی از افراد به بیماری خاصی دچار هستند ، عده ای نمی دانند کدام فرم از بینی برای آن ها مناسب تر است ، همچنین ممکن است برخی از افراد به دلیل مشکلات مادرزادی و یا شکستگی و ضربه ای که به بینی آن ها وارد شده  است ، ندانند که آیا کاندید مناسبی برای این جراحی هستند یا خیر ! از این رو مشاوره آنلاین برای عمل بینی می تواند زمینه مناسبی برای این افراد باشد تا سوالات خود را از یک جراح بینی خوب و با تجربه بپرسند و در صورت نیاز در جلسه حضوری برای معاینات بیشتر شرکت نمایند. همچنین مشاوره آنلاین یک فرصت مناسب برای افرادی است که قصد انجام جراحی بینی در شهر و یا کشور دیگری را دارند.

در مشاوره آنلاین چه می گذرد ؟

به صورت کلی مشاوره با هدف افزایش آگاهی و صحبت در رابطه با اهداف بیماران از انجام جراحی بینی انجام می شود. در طی این جلسه با اطلاعاتی که پزشک و بیمار به دست می آورند ، می توانند به یک تصمیم گیری کلی برای انجام این جراحی زیبایی برسند. اگر می خواهید تنها از هزینه انجام جراحی ، بهترین زمان برای انجام عمل بینی اطلاع پیدا کنید ، بدون شک مشاوره و پاسخگویی آنلاین می تواند در وقت و زمان شما صرفه جویی کند. از آنجایی که بهترین جراح بینی تهران ، بیماران بسیاری از اقصی نقاط کشور دارد ، به خوبی از این مسئله آگاه است که رفت و آمد از استان و کشورهای دیگر برای هر فردی می تواند بسیار سخت باشد به ویژه اگر بخواهد در جلسه مشاوره برای پاسخگویی به برخی سوالات شرکت کند و حتی در مواردی متوجه شود که اصلا کاندید مناسبی برای این جراحی نیست !

برای شرکت در جلسه مشاوره تنها کافی است سوالات خود را در وب سایت و یا رسانه تعبیه شده برای این منظور مطرح بفرمایید تا پاسخگویی در اولین فرصت انجام شود. همچنین می توانید به کمک دوربین تلفن همراه عکس هایی از فرم بینی خود بگیرید و برای جراح ارسال کنید تا مشخص شود که شما کاندید خوبی برای عمل زیبایی بینی هستید و می توانید به نتیجه مورد انتظار از این جراحی دست پیدا کنید یا خیر !

 اهمیت مشاوره قبل از عمل جراحی !

جلسه مشاوره با جراح بینی از اهمیت ویژه ای برخوردار است و می تواند یک دید روشن و واقع بینانه به کاندیدای این جراحی بدهد ؛ همچنین این جلسه فرصت خوبی است تا پزشک با اهداف و ویژگی های روحی و سلامت جسمانی شما آشنا شود. دقت داشته باشید که در این جلسه با اطلاعاتی که پزشک به دست می آورد ، می تواند بیمار را راهنمایی کند که در نهایت نتیجه خوبی از جراحی به دست می آید یا خیر و این موضوع می تواند به  متقاضی عمل بینی کمک کند تا تصمیم گیری منطقی و درست تری داشته باشد. از جمله مواردی که در جلسه مشاوره باید مورد بررسی قرار بگیرد به شرح زیر است :

سوابق پزشکی و سلامت عمومی : مهم ترین فاکتور برای انجام جراحی زیبایی بینی ، برخورداری از سلامت کامل جسمانی است ؛ چرا که این پروسه تحت بیهوشی عمومی انجام می شود و بیمار در حین جراحی خون زیادی از دست می دهد که این موضوع می تواند برای برخی از افراد که به بیماری زمینه ای دچار هستند ، خطرناک باشد ؛ از این رو لازم است در جلسه مشاوره با پزشک خود صادق باشید و اگر به بیماری خاصی دچار هستید و دارو مصرف می کنید ، این موضوع را به اطلاع جراح بینی برسانید.

جراحی های قبلی : برای انجام عمل بینی ، اطلاع از تمامی ضربه و اسیب هایی که قبلا به بینی وارد شده و یا جراحی هایی که در گذشته روی بینی انجام شده ، دارای اهمیت است. از این رو باید حتما در خصوص این موضوع با پزشک خود صحبت نمایید.

حساسیت های دارویی و غذایی : اگر به حساسیت خاصی دچار هستید و مصرف برخی داروها موجب ایجاد آلرژی در شما می شود ، لازم است این موضوع را از پیش به اطلاع پزشک خود برسانید ؛ تا از بروز برخی عارضه های جانبی در حین جراحی و پس از آن جلوگیری شود.

سن : یکی از مهم ترین فاکتورها برای انجام عمل بینی ، سن متقاضی است. بینی انسان تا زمانی که رشد استخوانی ادامه داشته باشد ، در حال رشد است و این بدان معناست که اگر تا پیش از تکمیل روند رشد استخوانی ، این جراحی انجام شود به مرور نتیجه جراحی دچار تغییر خواهد شد ؛ به همین دلیل لازم است تا پایان رشد استخوانی صورت خود صبر نمایید که این بازه سنی معمولا در دختران بین 16 الی 18 سالگی و در پسران 17 الی 18 سالگی می باشد و پس از آن می توان برای انجام این جراحی اقدام نمود. همچنین در سنین بالای 50 سال لازم است کیفیت پوست و سلامت جسمانی بیمار مورد بررسی قرار بگیرد.

نوع بینی : مورد مهم دیگر که در جلسه مشاوره باید مورد بررسی قرار بگیرد ، ضخامت پوست و میزان استحکام غضروف های بینی است که استخوانی و یا گوشتی بودن بینی را مشخص می کند. یک جراح بینی متبحر و با تجربه با دیدن عکس و تصاویر ارسالی از بینی نیز به خوبی می تواند نوع بینی را تشخیص دهد.

آمادگی روحی : علاوه بر شرایط فیزیکی لازم برای انجام جراحی زیبایی بینی ، بسیار مهم است که از نظر روحی نیز آمادگی انجام این جراحی را داشته باشید و بتوانید هیجان و استرس خود را مدیریت نمایید. باید بدانید که این جراحی  منجر به تغییراتی در چهره شما می شود اما نباید انتظار معجزه داشته باشید ؛ از این رو بررسی اهداف بیمار از انجام این جراحی و انتظارات او از نتیجه عمل رینوپلاستی مسئله بسیار مهمی است که باید توسط جراح مورد بررسی قرار بگیرد.

 کلام آخر :

اگر تصمیم به انجام عمل بینی دارید می توانید سوالات اولیه خود را به صورت آنلاین با جراح بینی تهران مطرح نمایید و در صورتی که کاندید مناسبی برای این جراحی بودید ، برای انجام معاینات بیشتر در جلسه مشاوره حضوری شرکت نمایید.

آدرس سایت : www.dr-mohebbi.com

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=32604

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.