افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024
6

مشارکت upu با سازمان بین المللی هواپیمایی در تضمین امنیت زنجیره تامین

  • کد خبر : 5158
مشارکت  upu  با سازمان بین المللی هواپیمایی در تضمین امنیت زنجیره تامین

به گزارش دفتر ارتباطات و امور بین الملل شرکت ملی پست؛ هفتم دسامبر سالروز امضای کنوانسیون بین‌المللی هواپیمایی در سال 1944 میلادی است که متعاقب امضای این کنوانسیون، سازمان جهانی هواپیمایی کشوری (ایکائو) تأسیس شد. مجمع عمومی این سازمان در سال 1992، طی قطعنامه‌ای این روز را به عنوان روز جهانی هواپیمایی اعلام کرد. همه […]


به گزارش دفتر ارتباطات و امور بین الملل شرکت ملی پست؛ هفتم دسامبر سالروز امضای کنوانسیون بین‌المللی هواپیمایی در سال 1944 میلادی است که متعاقب امضای این کنوانسیون، سازمان جهانی هواپیمایی کشوری (ایکائو) تأسیس شد. مجمع عمومی این سازمان در سال 1992، طی قطعنامه‌ای این روز را به عنوان روز جهانی هواپیمایی اعلام کرد. همه ساله کشورها برای گرامی داشت این روز و یادآوری و تأکید بر اهمیت صنعت هواپیمایی کشوری در توسعه اقتصادی و اجتماعی جوامع و نقش اساسی سازمان هواپیمایی در حفظ، ارتقا، ایمنی و کارآیی و قانونمندی در حمل و نقل هوایی نسبت به برگزاری مراسم این روز و اجرای برنامه‌های مختلف اقدام می‌کنند.
از این رو نگاهی به مصاحبه داون ویلکس، مدیر برنامه امنیتی اتحادیه جهانی پست (UPU) بیندازیم تا بدانیم چگونه این اتحادیه با سازمان بین المللی هواپیمایی (ICAO) همکاری می‌کند تا مشارکتی قوی بین پست و خطوط هوایی  ایجاد کند.
داون ویلکس، مدیر برنامه امنیت اتحادیه جهانی پست در مصاحبه ای با پایگاه خبری این نهاد بین المللی در روز جهانی هواپیمایی، توضیح می دهد اتحادیه جهانی پست چگونه با سازمان بین المللی هوانوردی غیرنظامی برای اطمینان از ارتباط بین پست و خطوط هوایی مشارکت می کند. 



به نقل از طلا نیوز،توافق هسته ای،برجام،اخبار ایران،سلامت،پزشکی،هواشناسی تهران،سیل،زندگینامه،talanews

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=5158

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.