افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 19 October , 2024
0

مشارکت مردمی برای حل مشکلات استان اصفهان ضروری است

  • کد خبر : 402439
مشارکت مردمی برای حل مشکلات استان اصفهان ضروری است

به گزارش خبرنگار بازار، مهدی جمالی نژاد بعدازظهر شنبه در مراسم تجلیل و معارفه استاندار جدید استان اصفهان اظهار داشت: برای حل مشکلات استان اصفهان باید مسئله محور پیش برویم و در این مدیریت باید سعی کنید اطمینان حاصل کنید که راه حل های جدید ما مشکلات جدیدی ایجاد نمی کند. وی با بیان اینکه […]

به گزارش خبرنگار بازار، مهدی جمالی نژاد بعدازظهر شنبه در مراسم تجلیل و معارفه استاندار جدید استان اصفهان اظهار داشت: برای حل مشکلات استان اصفهان باید مسئله محور پیش برویم و در این مدیریت باید سعی کنید اطمینان حاصل کنید که راه حل های جدید ما مشکلات جدیدی ایجاد نمی کند.

وی با بیان اینکه در رویکرد خود سه محور اصلی را مد نظر قرار می دهم که اولین آن مشارکت مردم در امور است، تصریح کرد: هم افزایی مسئولان و مردم باید مدنظر ما باشد و باید تلاش کنیم که یک محور ایجاد نکنیم. دوگانگی بین مردم و مسئولان

استاندار اصفهان با تاکید بر اینکه یک نفر نمی تواند مشکلات استان اصفهان را حل کند و همه باید دست به دست هم بدهیم تا مشکلات و آبادانی اصفهان را حل کنیم، گفت: پشتکار و پیگیری برای رسیدن به نتیجه و البته پس از رسیدن لازم است. هدف ما نیز نباید متوقف شود.

وی با بیان اینکه تا آخر با تیم خود برای حل مشکلات استان تلاش می کند، گفت: باید با علم برخورد کنیم، معتقد نیستیم در راه حل مشکلات کار نمایشی درست است. اصفهان و ما در این زمینه پذیرای انتقاد هستیم.

جمالی نژاد با ابراز تاسف از آلودگی هایی که هر روز در شهر اصفهان به وضوح نمایان است، تاکید کرد: نه اجازه می دهیم به اصفهان ظلم شود، نه به استان ها و مردم استان های دیگر ظلم می کنیم، نه حق خود را زیر پا می گذاریم و نه تضییع می کنیم. حقوق دیگران .

وی با بیان اینکه در راستای وحدت ملی حرکت می کنیم، گفت: اهتمام و دقت، صداقت، شفافیت و بهره مندی از تعاملات بهینه لازم است، باید جلوی اختلافات را گرفت زیرا فرصت ها را می سوزاند.

استاندار اصفهان با تاکید بر اینکه نباید اجازه دهیم اختلافات درون استانی و برون استانی به مانع تبدیل شود، گفت: در مسیر وفاق ملی پیش خواهیم رفت. ما فقط به مسائل امروز نمی پردازیم و با دیدی جامع به آینده می اندیشیم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=402439

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.