افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
3

مشارکت عمومی در انتخابات با تضمین امنیت روانی جامعه و ایجاد فضای رقابتی سالم برای نامزدها به دست می آید.

  • کد خبر : 205343
مشارکت عمومی در انتخابات با تضمین امنیت روانی جامعه و ایجاد فضای رقابتی سالم برای نامزدها به دست می آید.

به گزارش رکنا از اصفهان؛ دکتر احمد وحیدی وزیر کشور در همایش چهار هزار نفری مسئولین انتخابات استان اصفهان گفت: انقلاب ما به حول و قوه الهی زمینه ساز ظهور منجی عالم بشریت و منتظران خواهد بود. ظهور کسانی که با جان و دل انقلاب اسلامی را ایجاد و پاسداری خواهند کرد.» این کار را […]

به گزارش رکنا از اصفهان؛ دکتر احمد وحیدی وزیر کشور در همایش چهار هزار نفری مسئولین انتخابات استان اصفهان گفت: انقلاب ما به حول و قوه الهی زمینه ساز ظهور منجی عالم بشریت و منتظران خواهد بود. ظهور کسانی که با جان و دل انقلاب اسلامی را ایجاد و پاسداری خواهند کرد.» این کار را کردند و به مقصد رساندند.

وی با اشاره به اینکه امروز حرکت عظیم انقلاب اسلامی بیداری مستضعفان است، ادامه داد: اکنون توجه همه به ایران و ملت ما است.

دکتر وحیدی با قدردانی از حضور مردم در همه صحنه ها افزود: مردم ایران از ابتدای انقلاب اسلامی با همه توطئه ها مقابله کرده و در همه صحنه ها از انقلاب دفاع کردند و دشمن ممکن است مردم ایران را ناامید نکند. .

وی با اشاره به نقش آفرینی مردم اصفهان در دوران دفاع مقدس افزود: مردم اصفهان با تقدیم 24 هزار شهید به انقلاب اسلامی ادای احترام کرده اند تا در یک روز از خودگذشتگی و جانفشانی های خود را به نمایش بگذارند. تدفین بیشتر از 370 شهید

وزیر کشور با اشاره به ابعاد مختلف این دوره از انتخابات تصریح کرد: تضمین امنیت روانی جامعه و ایجاد رقابت سالم بین داوطلبان موجب افزایش مشارکت مردمی می شود.

دکتر وحیدی با تاکید بر اینکه نباید امنیت روانی مردم به هم بخورد، گفت: دشمن قصد دارد با شایعه پراکنی امنیت روانی جامعه را برهم بزند اما مردم به این توطئه ها نمی افتند و در کوزه ها جلو می آیند.

وی افزود: حدود 15 هزار نفر از بخش های مختلف اجتماعی برای انتخابات مجلس تایید صلاحیت شدند که از این میان 1100 استاد دانشگاه، 250 پزشک، 1700 استاد فرهنگ و معارف و 400 قاضی حضور دارند. و وکلایی هستند که می دانند این زمینه خوبی برای رقابت سالم در کره است.

وی با اشاره به اینکه یکی از ارکان کلی انتخابات، شناخت نامزدها است، گفت: این شناخت از طریق معرفی برنامه های کاندیداها امکان پذیر است و شبکه های صدا و سیما نیز در این راستا برنامه ریزی شده اند.

وزیر کشور گفت: اکنون 73 حزب ملی، 30 حزب استانی و 20 ائتلاف می توانند در انتخابات شرکت کنند.

دکتر وحیدی خطاب به مسئولین انتخابات گفت: مسئولین انتخابات مسئولیت سنگین و ارزشمندی بر عهده دارند و باید با جلب اعتماد مردم حضور مردم در پای صندوق های رای را افزایش دهند.

وی گفت: انتخابات نقطه عطف جدیدی برای حرکت به سمت جلو است و یکی از جهادهای اکنون جهاد حضور مردم در انتخابات است و دشمن از این مشارکت هراس دارد.

وزیر کشور افزود: همانطور که مردم ما با حضور خود در راهپیمایی 22 بهمن نشان دادند که به انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران وفادار هستند، اکنون نیز نشان می دهند که در پای صندوق های رای حضور خواهند داشت. انتخابات روز

وی گفت: درود بر ملت آگاهمان که حماسه می آفریند و در هر شرایطی به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پایبند است.

اصفهان/بهمن راعی

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=205343

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.