افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
1

مس از شکست فرار کرد/ ذوب آهن هم در حسرت پیروزی بود – خبرگزاری ایران و جهان نیوز

  • کد خبر : 234907
مس از شکست فرار کرد/ ذوب آهن هم در حسرت پیروزی بود – خبرگزاری ایران و جهان نیوز

به گزارش خبرنگار مهر ، تیم های فوتبال مس رفسنجان و ذوب آهن اصفهان در چارچوب هفته بیست و یکم لیگ دسته اول امروز شنبه از ساعت ۱۸:۴۵ در ورزشگاه شهدای مس و به قضاوت روح الله شریفی به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با نتیجه به پایان رسید. تساوی 2-2 به پایان رسید. […]

به گزارش خبرنگار مهر ، تیم های فوتبال مس رفسنجان و ذوب آهن اصفهان در چارچوب هفته بیست و یکم لیگ دسته اول امروز شنبه از ساعت ۱۸:۴۵ در ورزشگاه شهدای مس و به قضاوت روح الله شریفی به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با نتیجه به پایان رسید. تساوی 2-2 به پایان رسید.

گل های این دیدار را فریبرز گرامی (4) و رامتین سلیمان زاده (14 گل به خودی) برای ذوب آهن و جلال الدین علی محمدی (41) و محمد مهدی محبی (74) برای مس به ثمر رساندند.

ترکیب مس
حامد لک (46- داود نوشی صوفیان)، محمد نژاد مهدی، رامتین سلیمان زاده، حسن جعفری، جلال علیمحمدی، فرشید باقری، منتظر محمد (76- مهدی ترکمان)، اکبری، محمدمهدی، محبی و سجاد شهباززاده.

ترکیب چدن.
محسن فروزان، محمد قریشی، فریبرز گرامی (کارت زرد)، شایان مصلح، فردین یوسفی، گریگل چابرادزه (کارت زرد، سعید کریمی-80)، مهرداد رضایی (پویا مختاری-45)، محسن آذرباد، مجید علیاری، محمدحسین اسلامی و محمدجواد محمدی

نیمه اول

این دیدار زمانی آغاز شد که ذوب آهن بازی را تهاجمی آغاز کرد و در همان لحظات اولیه اولین گل را به ثمر رساند.

در دقیقه 4 و در حالی که شاگردان ذوب آهن اولین حمله خود را در جناح چپ تدارک می دیدند، پاس این بازیکن با دفاع ناقص مدافع مس مواجه شد و توپ درون محوطه به فریبرز گرامی رسید که او موفق به گلزنی شد. گل اول بازی

در دقیقه 14 ذوب آهن در سمت راست به حملات خود ادامه داد و رامتین سلیمان زاده در پاس میدانی بازیکن این تیم با اشتباه وارد دروازه خودی شد تا بازی 2-0 به سود ذوب آهن شود.

جلال الدین علی محمدی در دقیقه 41 موفق شد یکی از گل های خورده مس را با پاس منتظر محمد جبران کند تا نیمه اول این دیدار با نتیجه 2 بر 1 به سود ذوب آهن به پایان برسد.

نیمه دوم

در نیمه دوم تیم مس سعی در تغییر نتیجه بازی و فرار از شکست خانگی داشت که تلاش این تیم در دقیقه 74 نتیجه داد و محمدمهدی محبی موفق شد بازی را به تساوی بکشاند.

این دیدار با تساوی 2-2 به پایان رسید. مس با 25 امتیاز در رده دهم و ذوب آهن با 27 امتیاز در رده هشتم قرار دارند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=234907

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.