افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
1

مسیر استقلال را پرسپولیس عنوان کرد – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 150943
مسیر استقلال را پرسپولیس عنوان کرد – پرسپولیس نیوز

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس با توجه به شانس پیروزی سرخپوشان در دربی، راه ضربه زدن به استقلال را مشخص کرد. حسن خانمحمدی در گفت وگو با فارس، درباره دیدار تیم های پرسپولیس و استقلال و برگزاری جشن صد و دومین دربی پایتخت اظهار داشت: پرسپولیس چند هفته ای فراز و نشیب داشت. این تیم در خط […]

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس با توجه به شانس پیروزی سرخپوشان در دربی، راه ضربه زدن به استقلال را مشخص کرد.

حسن خانمحمدی در گفت وگو با فارس، درباره دیدار تیم های پرسپولیس و استقلال و برگزاری جشن صد و دومین دربی پایتخت اظهار داشت: پرسپولیس چند هفته ای فراز و نشیب داشت. این تیم در خط دفاع و حمله شرایط چندان خوبی نداشت و من در این مدت بازی های خوبی از پرسپولیس ندیدم اما فکر می کنم در دربی عملکرد خوبی از پرسپولیس خواهیم دید و بازی خوبی را به نمایش خواهند گذاشت.

وی ادامه داد: امیدوارم پرسپولیس در دربی باشد چرا که این تیم در روزهای بدی که داشت همیشه در تاریخ خود کارهای بزرگی انجام داده است و به همین دلیل فکر می کنم پرسپولیس در بازی پنجشنبه هم می تواند به پیروزی برسد.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: به نظر من خط هافبک پرسپولیس می تواند نقطه قوت این تیم در دیدار مقابل استقلال باشد. ما به شدت به یک بازیکن تمام کننده در خط حمله نیاز داریم و در خط دفاع هم مشکلاتی وجود دارد، اما امیدوارم بازیکنان روز خوبی را در دربی داشته باشند.

خانم محمدی در خصوص اینکه آیا این دیدار برنده خواهد داشت یا خیر، به نظر وی و با توجه به حساسیت بالای دربی، گفت: در فوتبال هر نتیجه ای ممکن است، اما شرایط دربی با سایر مسابقات متفاوت است. تیمی که از نظر روحی و روانی در شرایط بهتری باشد شانس بیشتری برای قهرمانی خواهد داشت. نقش مربیان در آمادگی ذهنی بازیکنان بسیار مهم است و هر تیمی که بتواند شرایط بهتری را برای خود ایجاد کند قطعا برنده خواهد شد.

وی در خصوص انتقاداتی که در چند وقت اخیر به یحیی گل محمدی وارد شده است، تصریح کرد: الان وقت نقد نیست و باید اجازه دهیم بازی ها انجام شود و بعد درباره این موضوعات بحث کنیم. به نظر من یحیی گل محمدی در شرایطی که در پرسپولیس به وجود آمده مقصر نیست چرا که در این مدت بدشانسی پیش آمد. از دست دادن بازیکنانی مثل مرتضی پورعلیگنجی و یاسین سلمانی که مهره های تاثیرگذاری بودند واقعا جای تاسف دارد و باید در آینده این نقاط ضعف اصلاح شود.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سوال که پیش بینی شما از نتیجه دربی چیست، گفت: به نظر من بازی پنجشنبه برای هر دو تیم بسیار نزدیک خواهد بود و شاید ضربات ایستگاهی نتیجه را رقم بزند. برنده این مسابقه که فکر می کنم شانس پرسپولیس است.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)