افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
1

مسکن مهر پردیس نیازمند تامین زیرساخت ها است

  • کد خبر : 231701
مسکن مهر پردیس نیازمند تامین زیرساخت ها است

استاندار تهران با تاکید بر برنامه ریزی صحیح در سرانه های مختلف شهر پردیس گفت: مسکن مهر پردیس نیازمند تامین زیرساخت ها است. خبرگزاری میزان- به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران علیرضا فخاری، صبح پنجشنبه در مراسم افتتاح و بهره برداری از 5 هزار و 230 واحد مسکونی عمومی پردیس که با حضور مهرداد […]

استاندار تهران با تاکید بر برنامه ریزی صحیح در سرانه های مختلف شهر پردیس گفت: مسکن مهر پردیس نیازمند تامین زیرساخت ها است.

خبرگزاری میزان- به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران علیرضا فخاری، صبح پنجشنبه در مراسم افتتاح و بهره برداری از 5 هزار و 230 واحد مسکونی عمومی پردیس که با حضور مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی و جمعی از مسئولان برگزار شد، ضمن تبریک به مناسبت این روز، به مناسبت حلول ماه مبارک رمضان و قبولی طاعات، با اشاره به حضور باشکوه مردم و برگزاری انتخابات در 20 اسفند، تصریح کرد: مردم عزیز توفیق حضور و مشارکت موثر در 20 اسفند را داشتند. انتخابات آزمون سیاسی اسفند ماه که آثار مادی و معنوی در سطوح مختلف خواهد داشت.

استاندار تهران نیز ضمن قدردانی از زحمات و تلاش همه جانبه دست اندرکاران نهضت بزرگ املاک گفت: جا دارد یاد و خاطره وزیر فقید، مرحوم رستم قاسمی و مدیرعامل سابق را گرامی بداریم. از شرکت شهرسازی ایران که خیلی زحمت کشیدند.

فخاری با بیان اینکه مسکن یکی از مهم ترین نیازهای همه جوامع است، افزود: باید اهمیت این موضوع را برای جوانان چشم به راه آینده روشن در نظر بگیریم.

وی با اشاره به اینکه تمایل برای تکمیل نهضت بزرگ ملکی قابل تقدیر است، گفت: باید برای تامین زیرساخت های مسکن مهر پردیس تلاش بیشتری صورت گیرد زیرا نیازهای زیرساختی بیشتری در این منطقه احساس می شود.
استاندار تهران با بیان اینکه پردیس بیش از 350 هزار نفر جمعیت دارد و باید افق جمعیتی روشنی داشته باشد، تاکید کرد: باید برای زیرساخت ها و سرانه های این شهر برنامه ریزی های مناسبی انجام شود.

فخاری با اشاره به تعهداتی که دولت در خصوص پیش پرداخت های مردم داده است، گفت: تامین هزینه هایی که به دلیل افزایش قیمت ها افزایش یافته بسیار سخت است و این امر نیازمند کار جهادی است.

استاندار تهران، وزیر راه و شهرسازی را پیشتاز حوزه مسکن و رفع دغدغه های مردم در این حوزه دانست و اظهار داشت: وی با تمام کمک های خود به پیمانکاران و مشاوران، کار را به پایان خواهد رساند. نیت و اراده پاک” انشاالله مسکن تامین و تحویل مردم می شود و در این راستا امیدواریم با این تلاش بتوانیم مسکن مهر پردیس را تا پایان سال 1403 به اتمام برسانیم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=231701

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.