افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 19 September , 2024
1

مسابقه مرحله استانی جشنواره بین المللی قصه گویی آغاز شد

  • کد خبر : 122052
مسابقه مرحله استانی جشنواره بین المللی قصه گویی آغاز شد

به گزارش گروه آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، مرحله استانی بیست و پنجمین جشنواره بین المللی قصه گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در استان خراسان جنوبی فعالیت خود را آغاز کرد. قصه گوهای شرکت کننده در این جشنواره امروز 25 آبان و فردا چهارشنبه 26 آبان 1402 به مصاف یکدیگر خواهند رفت. در […]

به گزارش گروه آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، مرحله استانی بیست و پنجمین جشنواره بین المللی قصه گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در استان خراسان جنوبی فعالیت خود را آغاز کرد.

قصه گوهای شرکت کننده در این جشنواره امروز 25 آبان و فردا چهارشنبه 26 آبان 1402 به مصاف یکدیگر خواهند رفت. در این استان تاکنون 187 نفر در چهار بخش مدرن و کلاسیک (آزاد، لبخند، سردار سلیمانی، کارآفرینی، غزه و نیروی انتظامی)، آیین های سنتی، زبان اشاره و 90 ثانیه ثبت نام کرده اند.

پس از اجرای بخش کتابخانه، 52 اثر برگزیده از مراکز به دبیرخانه استان ارسال شد، پس از بررسی و نظارت بر آثار توسط گروه کارشناسان دبیرخانه استان، 34 نفر برای رقابت در مرحله استانی دعوت شدند. از این تعداد 12 نفر در بخش آزاد، 4 نفر در بخش لبخند، 2 نفر در بخش سردار سلیمانی، 2 نفر در بخش مادربزرگ ها، 2 نفر در بخش غزه، 2 نفر در بخش پلیس، 1 نفر در بخش بخش کارآفرینی، 7 نفر در بخش دین سنتی و 2 شرکت کننده در بخش زبان اشاره.

محور جدید بیست و پنجمین جشنواره بین المللی قصه گویی، رواج و تعمیم قصه گویی است. مسابقه داستان کوتاه در جشنواره XXV استانی داستان از 16 نوامبر آغاز می شود و تا 30 نوامبر 1402 ادامه دارد.

همزمان با شب یلدا، بیست و پنجمین جشنواره بین المللی قصه گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با شعار «با قصه لبخند بزنیم» برگزار می شود.

انتهای پیام/




این مقاله را برای صفحه اول پیشنهاد دهید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=122052

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.