افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 24 September , 2024
2

مسابقه زیبایی بین بازیگران ایرانی!

  • کد خبر : 135244
مسابقه زیبایی بین بازیگران ایرانی!

در محافل مجازی و در برخی سایت ها هر بار که یک سلبریتی به آن اشاره می شود، «افزایش وزن ناگهانی این یا آن بازیگر»، «راز لاغری این یا آن بازیگر»، «بیماری دلیل کاهش وزن این یا آن بازیگر است». دیده شده. . یک چهره سینمایی چقدر دارد، یک سلبریتی حق دارد به ظاهرش دست […]

در محافل مجازی و در برخی سایت ها هر بار که یک سلبریتی به آن اشاره می شود، «افزایش وزن ناگهانی این یا آن بازیگر»، «راز لاغری این یا آن بازیگر»، «بیماری دلیل کاهش وزن این یا آن بازیگر است». دیده شده. .

یک چهره سینمایی چقدر دارد، یک سلبریتی حق دارد به ظاهرش دست بزند؟ سوال عجیبی است. بیایید با حداقل داستان شروع کنیم. حتی اصولگراترین مجریان تلویزیون، حتی آقایان، وقتی می خواهند جلوی دوربین استودیو ظاهر شوند، بال خود را به گریمورها می سپارند. کمی آرایش، سشوار، صاف کردن خط ریش و حتی – من لال هستم – ابرو، پودر صورت، تیره شدن زیر چشم و…

حداقل داستان این است. با این حال، هنوز مرزهای ناگفته و نامشخص زیادی در مورد ماهیت زیبایی، ماهیت خطوط و مرزهای قابل قبول وجود دارد. تا کجا قیمت آن چند است؟ چند تا؟ این ماجرایی بود که به دلیل حضور بهنوش طباطبایی در مراسم های مختلف رخ داد و ناگهان افکار عمومی معطوف تغییرات چهره این بازیگر فرهیخته و فروتن شد که به زودی نقش زری را در این فیلم بازی می کند. سری سووشون.

مسابقه زیبایی بین بازیگران ایرانی!

تصویر رنگ پریده، غمگین و ژولیده او در مراسم تشییع پیکر داریوش مهرجویی و همسرش به دلیل گمانه زنی ها درباره عملیات های مختلف روی چهره او سوژه کاربران فضای مجازی شد. بلافاصله کاربران مختلف شروع به بررسی دقیق چهره او کردند و اتفاق نظر بر این بود که بیشترین تاثیر را در تغییر چهره این بازیگر مشهور تزریق فیلر یا ژل همراه با بلند کردن یا بلند کردن ابروها، طبیعتاً هجوم هاست. . با عبارت «چرا با خودش کرد» به اوج خود رسید و آنقدر ادامه یافت که در روزهای اخیر دوباره عکسی از او دست به دست شد، این بار در حالت طبیعی تر، اما برای جلب رضایت کاربران، اما در در پایان باز هم جملاتی با مضمون «الان اعمال برقرار است، اما همان «قبلا بهتر بود» بیشترین تکرار را داشت.

بهنوش طباطبایی نمونه ای از ستاره های سینمای ایران است که در کشوری با سیطره مذهبی باید زیبا و آراسته ظاهر شود، زیرا می داند که بقای حرفه ای او حاصل تسلط او بر حرفه بازیگری و صمیمیت چهره اش است. . . این یکی از الزامات حرفه شماست. مورد توجه قرار گرفتن، قضاوت، تشویق و سرزنش شدن.

جالب اینجاست که همین کاربران اهمیتی نمی دهند وقتی یک سلبریتی اجازه می دهد گذر زمان روی چهره آنها تاثیر بگذارد و این بار عباراتی مانند “صورت شکسته فلانی” با عکس آنها به اشتراک گذاشته می شود. همین امر در مورد کاهش وزن و افزایش وزن نیز صدق می کند.

«افزایش وزن ناگهانی این یا آن بازیگر»، «راز لاغری این یا آن بازیگر»، «بیماری دلیل کاهش وزن فلان است»، پس از هر بار دیدن سلبریتی در فضای مجازی ذکر می شود. محافل و بعضی سایتها انگار میخوان بخصوص خانمها زیبا و جوان باشند و بدون تغییر بمانند ولی جراحی نکنند! البته این مشکل مختص ایران نیست و اتفاقاً در کشورهای دیگری که دنیای فیلم و مد بزرگ تری دارند، این حرف ها و سنت ها بسیار رونق بیشتری دارد.

در ایران این وضعیت غیر از بهنوش طباطبایی قربانیان دیگری هم داشته است، مثلاً بهاره رهنما یکی از ثابت‌های محاکمه‌های مبتنی بر تغییر در تمام سال‌های اخیر به‌ویژه در حوزه وزن بوده است. بهاره رهنما هر بار که تغییر محسوسی در وزن خود دارد، به سرعت تیتر یک گفتگوهای مجازی شده است.

این داستان هنوز در مورد او ادامه دارد و هر از چند گاهی در کنار سایر فعالیت های جانبی او تکرار می شود. جالب اینجاست که نیوشا دیغمی دوست بهاره رهنما که مدت هاست ستاره سینما محسوب نمی شود همچنان سوژه چنین قضاوت هایی است و هر از گاهی عکس قبل و بعد او را برای یادآوری می بینیم. اینکه ژل لب جدیدی تزریق کرده اید یا اینکه تکنیک بوتاکس شما تغییر کرده است

اگر به عقب برگردیم، می بینیم که وقتی شبکه های اجتماعی مثل امروز فعال نبودند و همه کار در دست مجلات زرد بود، می دانستند چگونه این ماموریت را به خوبی انجام دهند تا اینکه یکی از این مجلات، نگار فروزنده را زیر سوال برد و از او پرسید. چرا با جراحی بینی چشمان شما بزرگتر شد و به این ترتیب چهره معصوم شما به چهره ای سخت و جدی تبدیل شد؟

او همچنین باید توضیح می داد که صورتش در پشت صحنه یک فیلم با در برخورد کرده است و برای قانع کننده تر شدن توضیحاتش اضافه کرد که حتی به بیمارستان رفت و برای ضربه مغزی معاینه شد و در نهایت بینی اش به سه قسمت شکست. مکان ها و کاملا پیچ خورده و به جراح تحویل داده شد.

نمونه های بدتری وجود دارد و حملات گاهی حتی شدیدتر بوده است. به عنوان مثال، شاید بسیاری از مردم به یاد نداشته باشند که فرزاد حسنی در یک برنامه ویدیویی زمانی که شراره رخام تجربه ناراحت کننده تزریق ژل لب را توضیح می داد، گفت: “خدایا این خیلی بی ادب و بد بود.” ! و بلافاصله این عبارت و این قسمت از برنامه دست به دست شد.

شراره رخام در نقش مقصر توضیح داد که واقعا متاسفم و به کسانی که در آن زمان از او عصبانی بودند حق داد. البته فرزاد حسنی یک بار در یک برنامه تلویزیونی وقتی نعیمه نظام دوست در حال تعریف تجربه بادکنک گذاشتن در شکمش بود که منجر به چاقی شده بود رو به رو شد و گفت: شاید بادکنک نگذاشته و دنباله دار قرار نداده است، تو. بعد از آن به غذا رحم نکرد و … این قسمت هم با عنوان پشیمانی شدید نعیمه نظام دوست از لاغری دیده شد.

البته همیشه اینطور نبود که تجربه جراحی زیبایی برای چهره های معروف با هجمه افکار عمومی و شرمندگی خودشان همراه باشد، اما مواردی هم وجود داشت که باعث شکوفایی آنها شد، مثلاً زمانی که محسن یگانه تحت عمل جراحی قرار گرفت. با عمل بینی که با تغییر در مدل مو و ابروهای او همراه بود، بازگشت او به صحنه آنقدر مورد استقبال قرار گرفت که بسیاری همه این تغییرات مثبت را چیزی شبیه به معجزه دانستند.

سال ها پیش چهره هایی مانند کتایون ریاحی و افسانا بایگان تحت عمل جراحی بینی قرار گرفتند که به ثروت آنها کمک کرد. در مورد اخیر، گفتنی است به مهران غفوریان، عمل جراحی که منجر به کاهش وزن شدید وی شد، نوعی سردرگمی در پذیرش این کمدین محبوب ایجاد کرد و ناخواسته باعث شد مهران غفوریان در نقش های جدی تری ظاهر شود.

آنچه دیگران می خوانند

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=135244

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.