افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 24 October , 2024
0

مسابقات فوتبال مدارس شهرستان تنگستان برگزار شد – خبرگزاری پلاس اخبار ایران و جهان.

  • کد خبر : 400157
مسابقات فوتبال مدارس شهرستان تنگستان برگزار شد – خبرگزاری پلاس اخبار ایران و جهان.

عابد تمندانی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: مسابقات جشنواره با حضور 12 تیم مدرسه فوتبال شهرستان تنگستان با قهرمانی تیم شهید روستای چاهپیر با رقابت های جذاب به پایان رسید. وی افزود: قبل از شروع جشنواره تنگستان حضور بازیکنان، مربیان و سرپرستان تیم ها، رئیس اداره ورزش و رئیس هیئت مدیره فوتبال بر سر […]

عابد تمندانی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: مسابقات جشنواره با حضور 12 تیم مدرسه فوتبال شهرستان تنگستان با قهرمانی تیم شهید روستای چاهپیر با رقابت های جذاب به پایان رسید.

وی افزود: قبل از شروع جشنواره تنگستان حضور بازیکنان، مربیان و سرپرستان تیم ها، رئیس اداره ورزش و رئیس هیئت مدیره فوتبال بر سر مزار شهدای شهر اهرم برای گرامی داشت. قهرمانان کشور و فداکاری هایشان را به آنها یادآوری کنند.

رئیس اداره جوانان هیئت فوتبال تنگستان گفت: این اقدام فرهنگی همواره یادآور این نکته است که ورزش و مسابقات سالم در کنار ارزش های معنوی و ملی قابل توجه است.

وی بیان کرد: این جشنواره علاوه بر رقابت سالم بین تیم های جوان، فرصتی برای به نمایش گذاشتن استعداد و پتانسیل بازیکنان آینده دار شهرستان بود.

تمدنی ادامه داد: هدف اصلی این مسابقات توسعه مهارت های فنی و تاکتیکی بازیکنان، افزایش تجربه رقابتی آنها و همچنین ترویج فرهنگ فوتبال در بین جوانان شهرستان است.

رئیس اداره جوانان هیئت فوتبال شهرستان تنگستان خاطرنشان کرد: اگرچه مسابقات در سطح بالایی از رقابت ها برگزار شد، اما فضای این جشنواره دوستانه و ورزشی بود و همه تیم ها به موفقیت یکدیگر احترام گذاشتند.

عابد تمدنی گفت: قهرمانی تیم شهید چاهپیر در این جشنواره نه تنها برای این تیم، بلکه برای همه شرکت کنندگان در مسیر پیشرفت فوتبال تجربه ارزشمندی خواهد بود.

وی بیان کرد: این مسابقات گامی موثر در توسعه فوتبال پایه شهرستان تنگستان است و می تواند سکوی پرتابی برای بازیکنان جوان برای رسیدن به مراحل بالاتر در فوتبال باشد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=400157

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.