افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 26 September , 2024
2

مسئول امنیت فرماندهی انتظامی راسک کیست؟

  • کد خبر : 157447
مسئول امنیت فرماندهی انتظامی راسک کیست؟

به گزارش رکنا به نقل از موج، نام پلیسی که شنیدیم ارائه می شود. امنیت ما گره می زنیم که در واقع همان چیز است. اما تامین امنیت در مرزهای داخلی و به اصطلاح امنیت شهری مهم است. راسک در چه سازمانی بیمه می شود؟ ارتش، ارتش خود فرجا یا موسسه ای که نمی شناسیم؟ […]

به گزارش رکنا به نقل از موج، نام پلیسی که شنیدیم ارائه می شود. امنیت ما گره می زنیم که در واقع همان چیز است. اما تامین امنیت در مرزهای داخلی و به اصطلاح امنیت شهری مهم است. راسک در چه سازمانی بیمه می شود؟ ارتش، ارتش خود فرجا یا موسسه ای که نمی شناسیم؟

مگر نه این است که خود کلانتری مانند یک اداره خدمات عمومی است که باید محافظت شود؟ پس چرا هیچ گونه حمایت و تامین امنیت صورت نگرفته و جوانان رشید و خدوم این منطقه مجروح و شهید شده اند؟

بدون شک وقتی نام یک پست پلیس ذکر می شود، نشان دهنده اداره خدمات است. خط مرزی نیست؟ بنابراین نمی توان دور آن را با سیم خاردار احاطه کرد و سلاح و ابزار سنگین قرار داد; در آنجا مانند سایر ادارات و موسسات خدماتی محل ورود و خروج افراد است.

این سوال ذهن را آزار می دهد و واقعا نویسنده را نگران می کند که مسئولیت امنیت این عزیزان بر عهده کیست؟ اگر قرار بود امنیت خودشان را تامین کنند، آیا از دیده ها و شنیده هایشان معلوم می شود که سلاحی برای دفاع از خود نداشته اند؟

آیا دوربین های ترافیکی، کنترلی و نظارتی در شهر «راسک» وجود ندارد؟ آیا هیچ دوربین عمومی، دولتی و خصوصی در جاده های منتهی به محل این حادثه تلخ وجود ندارد؟ آیا دسترسی به دوربین و گوش دادن به سخنان عوامل تروریست امکان پذیر نیست؟ بارها و بارها تأیید شده است که با کمک این دوربین ها و دستگاه های شنود از صدها حادثه ناگوار جلوگیری شده است، اما در این مورد همه شواهد نشان می دهد که نظارتی بر دوربین ها صورت نگرفته و خسارات هنگفتی به بار آورده و 11 شهید امنیت ایران

بدون شک این عملیات تروریستی یک شبه طراحی و اجرا نشد. منابع آگاه به ما می‌گویند: تروریست‌ها با برنامه‌ریزی کامل در برخی نقاط شهر کمین کرده و به دنبال حداکثر تأثیر ممکن بودند و تمام نقاطی که امکان تردد پلیس وجود داشت را مسدود کردند و از ساختمان روبرو شروع به تیراندازی کردند. فرماندهی انتظامی با کمال وقار و هیچ، پلیس هیچ زنگ خطری به صدا نزد و عزیزان پر شده کاملاً غافلگیر شدند.» آه، از نهاد ما چنین برمی‌آید که چه کسی یا چه نهادی باید از این «افسران پلیس» و این «شهروندان در خدمت» محافظت کند؟

همانطور که گفته اند و می دانیم امنیت اراضی منتهی به مرز و مرزهای کل کشور به جز نیروی انتظامی توسط سازمان های دیگری انجام می شود و تنها بخشی از مرزها توسط مرزبانان فرجا حفظ و حراست می شود. .

جوانان و سرمایه های انسانی بسیار اندکی از دست رفتند، چنانکه بررسی های ما نشان داد: در روزهای قبل از شهادت، امور و ارجاع افراد را تنظیم و تکمیل کرده بودند. بدون شک بهشت ​​برای فرزندان شماست اما پاسخگویی به سوالات همه شهروندان و به خصوص خانواده عزیزانشان ضروری است که آیا آنها سیر هستند؟ چرا ماموران فرماندهی انتظامی راسک غافلگیر شدند و در نهایت به شهادت رسیدند؟

همه شهروندان منتظر پاسخ نهادها و ارگان های ذیربط مانند شورای امنیت و سایر نهادهای نظامی، پلیسی و امنیتی هستند و می خواهند بدانند چه کسی و چه نهادی باید بر نخبگان اطلاعاتی و تعاملات مرزی نظارت کند و زنگ خطر را برای پلیس به صدا درآورد؟ !

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=157447

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.