افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 28 October , 2024
4

مسئولیت و سهم هر استان در برنامه جهش تولیدی تعیین و اعلام می شود

  • کد خبر : 259096
مسئولیت و سهم هر استان در برنامه جهش تولیدی تعیین و اعلام می شود

به گزارش بازار، داود منظور در همایش روسای سازمان های مدیریت و برنامه ریزی استان ها و سازمان های تابعه خواستار توجه ویژه روسای سازمان های مدیریت و برنامه ریزی استان ها برای پیگیری جهت بهره برداری از منابع و درآمدهای حاصله شد. بودجه امسال را تعیین کرد و گفت: امسال همه باید از همه […]

به گزارش بازار، داود منظور در همایش روسای سازمان های مدیریت و برنامه ریزی استان ها و سازمان های تابعه خواستار توجه ویژه روسای سازمان های مدیریت و برنامه ریزی استان ها برای پیگیری جهت بهره برداری از منابع و درآمدهای حاصله شد. بودجه امسال را تعیین کرد و گفت: امسال همه باید از همه توان و توان خود استفاده کنیم، از آنچه در دسترس است استفاده کنیم تا شعارها و برنامه های دولت در خدمت به مردم به ثمر بنشیند.

وی افزود: پیام دولت سیزدهم ایجاد امید برای مردم است و عملکرد کارگزاران نظام باید به گونه ای باشد که مردم احساس کنند دولت مشکلات آنها را درک می کند و با داشتن برنامه ریزی مشخص آنها را حل می کند.

معاون رئیس جمهور با بیان اینکه مهم ترین مسئله مردم توسعه و پیشرفت کشور است، ادامه داد: سازمان برنامه و بودجه کشور و دستگاه های استانی پیشروان پیشرفت کشور هستند و عملکرد ما باید این احساس را به جامعه بدهد. که ما با تمام توان در حال انجام ماموریت های خود هستیم.

منظور خاطرنشان کرد: در راستای تحقق شعار امسال و پیروی از فرامین مقام معظم رهبری، سازمان برنامه و بودجه کشور برنامه عملیاتی تحقق شعار سال را در ابتدای سال تهیه و ارائه کرد.

وی با بیان اینکه در این برنامه عملیاتی برای هر امری که به تولید در سطح ملی و استانی مربوط می شود، اقدامات مهمی در نظر گرفته شده است، ادامه داد: در بخش استانی این طرح، سهم و نقش هر استان در جهش تولیدی مورد تحلیل قرار می گیرد. . شناخته و ابلاغ شده است.

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور بر لزوم پیگیری روسای سازمان های مدیریت و برنامه ریزی استان ها از جمله دبیرخانه ستاد درآمد استان ها برای استفاده حداکثری از منابع بودجه سال جاری تاکید کرد. و گفت: علاوه بر استفاده از تمام منابع بودجه ای، باید به ویژه موضوع تولید دارایی ها و دارایی های دولت در دستور کار قرار گیرد.

منظور اضافه کرد: تکمیل طرح های نیمه تمام از اولویت های دولت است و نیاز است استان ها ضمن نظارت دقیق بر اجرای طرح های استانی و کشوری برای تقویت انضباط مالی تلاش بیشتری کنند.

وی خاطرنشان کرد: در بودجه سال جاری برای انتشار 254 اوراق پیش بینی شده است که منابع حاصل از انتشار این اوراق برای تکمیل طرح های تملک دارایی های ثابت مصرف می شود.

معاون رئیس جمهور با بیان اینکه در بودجه امسال اعتبارات محرومیت زدایی تقویت شده است، ادامه داد: رشد مناسبی نیز به اعتبارات استانی داده شده تا حرکت به سمت عدالت بین استانی تسریع شود.

منظور خواستار تقویت ارتباطات و افزایش تعامل سازمان های مدیریت و برنامه ریزی استان ها با بخش خصوصی، اتحادیه ها، اتحادیه ها و سرمایه گذاران شد و گفت: توسعه استان ها و جهش تولید ایجاب می کند که مشکلات استان ها برطرف شود. بخش خصوصی

وی بر لزوم بازنگری در طرح های توسعه استان ها تاکید کرد و گفت: در هر استان باید نقشه توسعه شهرها بر اساس برنامه هفتم پیشرفت به روز شود تا شاخص های توسعه در سطح شهرستان ها ارتقا یابد. به سرعت.

معاون رئیس جمهور همچنین خواستار تبیین و تبیین اقدامات و فعالیت های دولت از طریق رسانه ها شد و گفت: با توجه به تدوین جدول زمان بندی افتتاح پروژه های عمرانی باید پوشش و تصویر مناسبی به برنامه های عمرانی داده شود که جامعه از دستاوردهای دولت آگاه باشد.

در این همایش یک روزه روسای سازمان های مدیریت و برنامه ریزی استان ها و روسای مرکز آمار ایران، سازمان نقشه برداری کشور، سازمان ارشاد یارانه ها و موسسه عالی آموزش و پژوهش مدیریت و برنامه ریزی حضور داشتند. نقطه نظرات و برنامه های آنها با محوریت جهش تولید با مشارکت مردمی.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=259096

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.