افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
2

مسئولیت ناکامی ایران بر عهده من است/ما نتوانستیم درست حمله کنیم – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 194323
مسئولیت ناکامی ایران بر عهده من است/ما نتوانستیم درست حمله کنیم – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهر از قطر، حاجیمه موریاسو سرمربی تیم ملی فوتبال ژاپن پس از باخت 2-1 مقابل ایران گفت: به تیم ایران تبریک می گویم. متأسفانه باید در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات را ترک کنیم. من از هواداران فوتبال ژاپن عذرخواهی می کنم. مسئوليت من مسئولیت این نتیجه را به عهده می‌گیرم و […]

به گزارش خبرنگار مهر از قطر، حاجیمه موریاسو سرمربی تیم ملی فوتبال ژاپن پس از باخت 2-1 مقابل ایران گفت: به تیم ایران تبریک می گویم. متأسفانه باید در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات را ترک کنیم. من از هواداران فوتبال ژاپن عذرخواهی می کنم. مسئوليت من مسئولیت این نتیجه را به عهده می‌گیرم و معتقدم که کادر فنی و بازیکنان ژاپن بهترین عملکرد خود را به کار گرفتند.

وی در خصوص اینکه تیمش در هر بازی حداقل یک گل به ثمر رسانده است، گفت: از بسیاری جهات پیشرفت کرده ایم. ما در جام ملت های آسیا پنج بازی انجام دادیم و در هر بازی حداقل یک گل زدیم. آره صفحه ی تمیز اگر این کار را نکنیم، نمی توانیم برنده شویم. متاسفانه وقتی روی دروازه ژاپن فشار ایجاد شد نتوانستیم خوب بازی کنیم و ایران خط حمله باکیفیتی داشت.

سرمربی ژاپنی در ادامه اظهارات خود گفت: نباید اجازه گلزنی به حریف قدرتمند را بدهیم. با این حال، من فقط در مورد خط دفاع صحبت نمی کنم و فکر می کنم باید گل دوم را می زدیم. اگر این اتفاق می افتاد، بازی شرایط متفاوتی را دنبال می کرد. در خط هافبک نتوانستیم توپ های دوم را بگیریم و در پایان بازی فشار زیادی روی دروازه ما وجود داشت.

موریاسو در مورد عملکرد نه چندان خوب به ایتاکورامدافع ژاپن خاطرنشان کرد: کار سختی داشت. چون بهتر از این نمی توانستیم به ایران حمله کنیم. باید اشتباهاتمان را اصلاح کنیم و به صورت فردی و تیمی بهتر باشیم.

وی با بیان اینکه ژاپن نتوانست بر فشار دانش آموزان قلانوی علیه ژاپن غلبه کند، گفت: فایق عید تصریح کرد: ایران در دقایق پایانی نیمه اول فشار زیادی روی دروازه ما وارد کرد اما موقعیت های زیادی جز پاس های بلند و شوت ها ایجاد نکرد. علاوه بر این، ما می توانستیم در نبردهای هوایی بهتر عمل کنیم.

سرمربی ژاپن با بیان اینکه نتوانست به هدفی که در نظر داشت دست پیدا کند، گفت: ما نه تنها به دنبال دفاع و برنامه ریزی ضدحمله بودیم، بلکه برخلاف نقشه خود گل زدیم. ما سعی کردیم با تغییراتی که انجام دادیم در مقابل این فشارها مقاومت کنیم اما نشد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=194323

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.