افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 26 October , 2024
6

مسئولان باید با ارائه گزارشی از تلاش های دولت، رویکرد امیدوارکننده ای را دنبال کنند.

  • کد خبر : 195301
مسئولان باید با ارائه گزارشی از تلاش های دولت، رویکرد امیدوارکننده ای را دنبال کنند.

به گزارش گروه سیاسی زندگی; در جلسه هیات دولت که به ریاست سید ابراهیم رئیسی برگزار شد، وزرا و اعضای هیئت دولت به ارائه گزارش و تشریح عملکرد و اقدامات انجام شده در حوزه کاری خود پرداختند. در این جلسه زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ضمن تشکر از حضور رئیس جمهور در مراسم […]

به گزارش گروه سیاسی زندگی; در جلسه هیات دولت که به ریاست سید ابراهیم رئیسی برگزار شد، وزرا و اعضای هیئت دولت به ارائه گزارش و تشریح عملکرد و اقدامات انجام شده در حوزه کاری خود پرداختند.

در این جلسه زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ضمن تشکر از حضور رئیس جمهور در مراسم روز ملی فناوری فضایی، گفت: یکی از دلایل موفقیت کشور در حوزه فناوری، رهبری شخصی در این حوزه است. .

نیکبخت وزیر جهاد کشاورزی نیز اقدام مهم و چشمگیر دولت برای حل مشکل صدور پروانه صیادی در هرمزگان و سیستان و بلوچستان را برشمرد و گفت: تا این دولت 13 هزار و 770 قایق فاقد پروانه صید و صاحبان آن بودند. سالها منتظر دریافت مجوز بودند. الحمدلله در سفر رئیس جمهور به هرمزگان، مشکل این صیادان برطرف و موجب رضایت جامعه صیادی جنوب کشور و مردم این منطقه شد.

دهقانی فیروزآبادی معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور از افتتاح بزرگترین رآکتور ازن آب کشور برای اولین بار در جهان خبر داد و گفت: بزرگترین راکتور نانو اوزون تصفیه کننده آب در جهان روز گذشته راه اندازی شد. بوی بد. و گاستو افتتاح شد که در حال حاضر به 320000 نفر خدمات رسانی می کند.

و افزود: این فناوری برای اولین بار در دنیا با چنین ابعادی ساخته شده است که یکی از افتخارات ملی محسوب می شود.

اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز در این نشست از استقبال گسترده مردمی و رونق جشنواره فیلم فجر خبر داد و گفت: امسال تمام سینماها برای تماشای فیلم فروخته شده است و تمام سینماها در آنجا فروخته شده است. همچنین اکران ویژه برخی از فیلم ها در شب ها و جشنواره پر از هیجان و هیجان است.» نشاط خیلی خوبی داره

بذرپاش وزیر راه و شهرسازی در گزارشی از آغاز عملیات اجرایی ساخت دو شهر ساحلی در هرمزگان در سفر اخیر رئیس جمهور به این استان خاطرنشان کرد و اظهار داشت: در این سفر علاوه بر پروژه های متعددی که به بهره برداری رسید، عملیات اجرایی دو پروژه شهرسازی ساحلی در هرمزگان، خلیج فارس و مرکز مکران، در راستای سیاست های اقتصادی دریامحور مورد تاکید رهبری آغاز شد. این دو شهر جزو 27 نقطه ساحلی بودند که با همت معاون اول محترم رئیس جمهور برای اجرا آماده شدند و محل آنها نیز در شورای عالی شهرسازی پیدا شد و اجرای آنها در سفر اخیر رئیس جمهور آغاز شد.

وزیر راه و شهرسازی همچنین با اشاره به اقدامات این وزارتخانه در حوزه روستایی گفت: در حوزه روستایی تا پایان امسال بیش از 500 هزار قطعه زمین ایمن سازی و تحویل می شود. همچنین 400 هزار خانه روستایی ساخته شده و علاوه بر این اقدامات، تا پایان سال 3000 کیلومتر راه روستایی ساخته می شود که نشان از توجه ویژه دولت به جامعه روستایی دارد.

علی آبادی وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به برگزاری جشن فعالیت مجدد 610 واحد تولیدی و صنعتی در هرمزگان در سفر رئیس جمهور به این استان، تصریح کرد: با این اقدام بزرگ هیچ منطقه تعطیل و نیمه تعطیلی وجود ندارد. استان هرمزگان و تمامی شرکت ها چرخه تولید بازگشته است تنها 50 شرکت کوچک که امکان فعالیت در بخش خود را ندارند نیاز به تغییر بخش دارند و اقداماتی در حال انجام است.

سید ابراهیم رئیسی نیز در این نشست با بیان اینکه باید با اطلاع رسانی به موقع همه اقدامات و تلاش های دولتمردان، احیای همه بنگاه های بزرگ تولیدی و صنعتی راکد در هرمزگان و راه اندازی بندر تخصصی خمر، رویکرد امیدوارانه ای در جامعه دنبال شود. و بنادر سیریک، بوموسی و وی دومین اسکله بندر پارسیا در این استان را یکی از اقدامات خوشحال کننده، امیدوارکننده و ارزشمند عنوان کردند و از استاندار و تمامی دستگاه های اجرایی خواستار تشریح اقدامات انجام شده در استان هرمزگان شدند. به مردم

رئیس جمهور همچنین بر تلاش مضاعف همه دستگاه ها برای اجرای مصوبات دور اول و دوم سفرهای استانی تاکید کرد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=195301

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.