افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024
1

مسئولان استان در خواب زمستانی هستند/ تیم را به دولت می سپاریم

  • کد خبر : 357950
مسئولان استان در خواب زمستانی هستند/ تیم را به دولت می سپاریم

به گزارش فرتاک نیوز، به گزارش فرتاک ورزشی، مالک رهنورد و مدیرعامل شهر راز شیراز گفت: مسئولان استان فارس توجهی به ورزش ندارند و نسبت به درخواست های ما بی تفاوت هستند. تمام وعده های اداره ورزش و جوانان، مجمع نمایندگان و سایر دستگاه های استانی پوچ و پوچ است و بقای هر باشگاهی در […]

به گزارش فرتاک نیوز،

به گزارش فرتاک ورزشی، مالک رهنورد و مدیرعامل شهر راز شیراز گفت: مسئولان استان فارس توجهی به ورزش ندارند و نسبت به درخواست های ما بی تفاوت هستند. تمام وعده های اداره ورزش و جوانان، مجمع نمایندگان و سایر دستگاه های استانی پوچ و پوچ است و بقای هر باشگاهی در چنین شرایطی را می توان گفت خیالی است.

وی ادامه داد: در این شرایط اقتصادی ایجاد نشاط و شادی توسط یک تیم فوتبال برای هواداران عاشق فوتبال امری بزرگ و مثبت است اما واقعا جای تاسف است که علاوه بر جامعه ورزش استان، مسئولان نیز به این موضوع توجه نکنید.”

وی گفت: در فصل گذشته جلسات زیادی با مسئولان استانی داشتیم و مسائل خود را مطرح کردیم اما این جلسات به جز چند عکس از ما نتیجه ای برای باشگاه نداشت.

وی گفت: استانی که نمی تواند یک اردوی ساده برای تیم های ورزشی خود تدارک ببیند چگونه می تواند برای بازگشت به لیگ برتر آماده شود؟ ساده ترین درخواست ما که یک اردوی آموزشی ساده است از سوی مسئولان استانی نادیده گرفته می شود.

رهنورد بیان کرد: از هوادارانی که در فصل گذشته ما را حمایت کردند تشکر می کنیم اما باید اضافه کنیم که دیگر نمی توانیم در این شرایط تیم را ادامه دهیم و نمی توانیم حفظ کنیم. او این کار را به بهترین شکل انجام داده است و کاملاً است. آماده حضور در مسابقات است اما با وجود شرایط فعلی امکان ادامه سفر وجود ندارد.

وی در پایان گفت: پس از این پیروزی شیرین تر از عسل اعلام می کنم که تمایلی به فروش امتیاز و رها کردن آن در استان فارس نداریم و از فردا امتیاز خود را به استانداری فارس واگذار می کنیم. به طوری که آنها «خودشان امتیازی دارند که متعلق به مردم استان فارس است». مدیریت یا تفویض اختیار به هر شخص دیگری که علاقه مند است.


برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=357950

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.