افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
0

مسئولان ادارات گناوه در برگزاری مراسم ۲۲ آبان ماه همکاری لازم را داشته باشند – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 405289
مسئولان ادارات گناوه در برگزاری مراسم ۲۲ آبان ماه همکاری لازم را داشته باشند – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرنگار مهر ضرغام مردانی دوشنبه شب در جلسه شورای اداری شهرستان گناوه با اشاره به اهمیت یوم الله 13 آبان اظهار داشت: اگرچه 13 آبان ماه عمدتاً مرهون سه واقعه مهم (شهادت دسته جمعی دانش آموزان در محل سکونت) است. دست‌های رژیم طاغوت، تبعید امام (ره) و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در تاریخ […]

به گزارش خبرنگار مهر ضرغام مردانی دوشنبه شب در جلسه شورای اداری شهرستان گناوه با اشاره به اهمیت یوم الله 13 آبان اظهار داشت: اگرچه 13 آبان ماه عمدتاً مرهون سه واقعه مهم (شهادت دسته جمعی دانش آموزان در محل سکونت) است. دست‌های رژیم طاغوت، تبعید امام (ره) و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در تاریخ انقلاب شکوهمند اسلامی، اما باید این روز را مظهر مقاومت عمیق و ریشه‌دار انقلاب اسلامی بدانیم. مردم در برابر شیطنت آمریکای جنایتکار و استکبار جهانی.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گناوه تصریح کرد: 22 آبان بیان مقاومت مردم در برابر ساختارهای پیچیده و به ظاهر نامرئی مانند نهادهای نفوذی فرهنگی و ابزار رسانه ای دشمن است که شاهد آن هستیم.

وی ادامه داد: در حال حاضر ملت های مظلوم فلسطین، لبنان و غزه یکی از بارزترین مصادیق معاصر مقاومت در برابر استکبار جهانی هستند که واکنشی در برابر تلاش قدرت های جهانی برای برقراری به اصطلاح نظم نوین جهانی است. . ، که به دنبال تضعیف هویت های مستقل و تحمیل الگوهای خاص است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گناوه یادآور شد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گناوه با توجه به وظایف قانونی و انقلابی خود و برنامه های ملی رسیده به ستاد برنامه هایی را ترتیب داده است و به زودی جلسه ای برای تبیین وظایف مختلف تشکیل می شود. نهادها

وی ادامه داد: برنامه هایی به همین مناسبت از اول آبان در مدیریت آموزشی پیش بینی شده و برنامه های مختلفی در مدارس برگزار می شود.

وی خاطرنشان کرد: این برنامه ها گرامیداشت شایسته روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، برگزاری راهپیمایی باشکوه 22 آبان، تبیین نقش استکبار جهانی در ایجاد بحران های معاصر به ویژه در راستای ارتقای تاریخ و آگاهی سیاسی از نسل جوان و برنامه های مهم دیگر.

مردانی تصریح کرد: راهپیمایی یوم الله 22 آبان در گناوه از یادمان شهدای معروف تا نماز جمعه برنامه ریزی شده است و سخنران این مراسم امام جماعت گناوه خواهد بود.

وی گفت: 22 آبان فقط مختص دانش آموزان نیست، بلکه برای همه آحاد و اقشار جامعه است و از همه مردم دعوت می کنیم در این مراسم حضور یابند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=405289

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.