افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 21 October , 2024
0

مزایده املاک شرکت کوروش به زودی برگزار می شود 5 دستگاه خودرو می فروشم.

  • کد خبر : 404373
مزایده املاک شرکت کوروش به زودی برگزار می شود 5 دستگاه خودرو می فروشم.

به گزارش بازار، سعید غلامی باقی، معاون بهره برداری و فروش اموال منقول سازمان جمع آوری و فروش اموال، در خصوص آخرین وضعیت مزایده اموال شرکت کروش، گفت: در این خصوص با توجه به حساسیت هایی که در این زمینه وجود دارد. زمینه لزوم جبران خسارات وارده به مردم مرجع رسیدگی دادگاه دستور داده است […]

به گزارش بازار، سعید غلامی باقی، معاون بهره برداری و فروش اموال منقول سازمان جمع آوری و فروش اموال، در خصوص آخرین وضعیت مزایده اموال شرکت کروش، گفت: در این خصوص با توجه به حساسیت هایی که در این زمینه وجود دارد. زمینه لزوم جبران خسارات وارده به مردم مرجع رسیدگی دادگاه دستور داده است خودروهای متعلق به این شرکت که به دستور مقام تحقیق توقیف و توقیف شده است از جزیره کیش به تهران منتقل شود تا می توان خودروها را با بالاترین قیمت به فروش رساند و خسارت وارده به مردم را جبران کرد.

وی افزود: سازمان املاک و مستغلات برای رعایت دستور مقام قضایی، این خودروها را از جزیره کیش در استان هرمزگان به تهران منتقل می کند تا در مزایده های آتی که توسط این سازمان برگزار می شود در معرض دید متقاضیان قرار گیرد. جمع آوری و فروش املاک. و متقاضیان بیشتری قادر به خرید این خودروها خواهند بود. 5 خودرو برای فروش این خودروها با بالاترین قیمت مشاهده کنید.

معاون بهره برداری و فروش اموال منقول سازمان جمع آوری و فروش اموال تصریح کرد: دولت علاوه بر این 5 دستگاه خودرو، اموال غیرمنقول از جمله مستغلات را توقیف کرده است و چندین دستگاه دیگر نیز در مزایده به آت فروخته می شود. در سطح ملی، این سیستم ستاد تدارکات الکترونیکی دولت را ارائه می دهد.

غلامی باقی افزود: این مزایده در فضایی کاملا رقابتی و شفاف و کاملا الکترونیکی برگزار می شود تا مردم بتوانند بالاترین قیمت خرید را ارائه دهند تا هم دارایی ها مشخص شود و هم مراجع قضایی نسبت به جبران خسارات وارده اقدام کنند افراد محل فروش کالاهای مذکور.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=404373

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.