افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 18 October , 2024
0

مزایا و معایب همه در یک

  • کد خبر : 401198
مزایا و معایب همه در یک

آفتاب نیوز: بله به همه را یکجا بخرید می خواهید مزایا و معایب آن را به دقت بررسی کنید و سپس محصول مورد نظر را انتخاب کنید. مزایای همه کاره بررسی های انجام شده نشان می دهد که آل این وان مزیت های زیادی را در دسترس قرار داده و در مقایسه با محصولات مشابه […]

آفتاب نیوز:

بله به همه را یکجا بخرید می خواهید مزایا و معایب آن را به دقت بررسی کنید و سپس محصول مورد نظر را انتخاب کنید.

مزایای همه کاره

بررسی های انجام شده نشان می دهد که آل این وان مزیت های زیادی را در دسترس قرار داده و در مقایسه با محصولات مشابه توانسته است نیازهای کاربران را به بهترین نحو مرتفع سازد و به گزینه ای مناسب برای خرید تبدیل شود. از مهمترین مزایای این دستگاه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • اتصال مانیتور به سیستم

مانیتور این دستگاه مهم ترین جزء آن است که به سیستم متصل است و با قاب 20 اینچی به صورت ثابت در دسترس است. همچنین تصاویری با کیفیت بالا و وضوح عالی ارائه می دهد.

از مهم ترین مزایای این دستگاه می توان به این اشاره کرد که فضای کمی را اشغال می کند و تنها به کیبورد و ماوس نیاز دارد و در نتیجه فضایی تخصصی در حین کار ایجاد می کند. بر این اساس برای استفاده در شرکت های اداری و خصوصی به کار گرفته شده است.

  • صفحه نمایش لمسی را نظارت کنید

جالب است بدانید که آل این وان قابلیت تک لمسی یا چند لمسی را ایجاد کرده و شرایط مساعدی را برای انجام فعالیت های تخصصی ایجاد کرده است تا بتوانید با خیال راحت از آن استفاده کنید. این ویژگی در کنار قابل حمل بودن باعث بهبود عملکرد این محصول شده است.

شاید مهم ترین مزیت آل این وان را باید کاهش مصرف انرژی دانست که باعث کاهش 85 درصدی مصرف برق شده و به همین دلیل در کاهش هزینه های ثانویه موثر بوده است. این موضوع زمانی اهمیت بیشتری پیدا می کند که تعداد کاربران سازمان یا اداره زیاد باشد.

رم و هارد دیسک از جمله قطعاتی هستند که می توان در این دستگاه ارتقا داد و در نتیجه سرعت و فضای ذخیره سازی را افزایش داد. در نتیجه این موضوع به کاربر اجازه می دهد مدت زمان بیشتری از دستگاه استفاده کند و کارهای تخصصی را با آن انجام دهد.

معایب همه در یک

مروری بر معایب Thin Sis All-in-one

این دستگاه علاوه بر مزایای فراوانی که دارد، معایبی نیز به همراه دارد که در هنگام خرید باید به آن دقت کنید که از جمله مهمترین آنها باید به موارد زیر اشاره کرد:

  • تنوع کمی از دستگاه ها

شاید مهم ترین عیب این کار را بتوان عدم تنوع آن دانست، این دستگاه در مقایسه با کامپیوتر از مدل های محدودی برخوردار است به طوری که هنگام خرید دستی ندارید و باید از بین موجودات محصول مورد نظر را انتخاب کنید. محصولات و استفاده از آنها

  • مناسب برای استفاده ساده

پردازنده آن تعداد هسته و فرکانس قابل قبولی دارد اما نسبت به یک سیستم معمولی عملکرد ضعیفی دارد و از آنجایی که برای حمل و نقل طراحی نشده است، گفتنی است که نمی توانید کارهای نیمه سنگین و سنگین را با آن انجام دهید. سهولت با توجه به این موضوع، گزینه مناسبی برای فعالیت هایی مانند وبگردی و افتتاح برنامه های اداری محسوب می شود.

در هنگام خرید به وزن محصول توجه کنید زیرا با حداقل وزن 9 کیلوگرم طراحی و ارائه شده است، بنابراین اگر قصد حمل و نقل آن را دارید باید وزن سنگین آل این را در نظر بگیرید. یکی

  • عدم پشتیبانی از دو نمایشگر

از نقاط ضعف دستگاه می توان به عدم پشتیبانی همزمان از دو نمایشگر اشاره کرد، این ویژگی در سایر سیستم ها وجود دارد و شرایط را برای اخذ 4 خروجی از سیستم کامپیوتری ایجاد می کند. علاوه بر عناصر ذکر شده، HDMI که یک پورت پرکاربرد برای تصاویر است، در این دستگاه وجود ندارد.

آیا El In One ارزش خرید دارد؟

با بررسی دقیق و در نظر گرفتن مزایا و معایب این دستگاه، باید گفت که اگر به دنبال دستگاهی همه کاره هستید که طراحی زیبا داشته باشد و فضای کمی را اشغال کند، این محصول گزینه ای ایده آل برای خرید محسوب می شود. برای استفاده روزانه و عمومی عملکرد خوبی از خود نشان داده است، در نظر داشته باشید که این دستگاه برای خرید به بودجه بالایی نیاز دارد، پس اگر پول محدودی برای خرید دارید بهتر است به دنبال سیستم های دسکتاپ باشید. علاوه بر این، برای بازی و کارهای گرافیکی سنگین، سهولت استفاده را به خوبی نشان داده است، بنابراین در هنگام خرید به این موضوع توجه کنید.

مرکز خرید همه کاره فناوری اطلاعات

اگر به دنبال خرید یک کامپیوتر همه کاره هستید، به مراکز مرجع این دستگاه مراجعه کرده و محصول را به صورت ویژه سفارش دهید تا در مدت زمان کوتاهی برای شما ارسال شود. در نتیجه باید گفت که سه رویداد بهترین گزینه در نظر گرفته می شود زیرا طیف وسیعی از محصولات را در اختیار شما قرار می دهد تا با توجه به نیاز خود آن را خریداری کنید. توصیه می شود ابتدا با کارشناسان این مجموعه تماس گرفته و سوالات خود را مطرح کنید تا اطلاعات دقیقی در اختیار شما باشد. تمامی تجهیزات Thin Sis از نظر کیفیت و اصالت دارای گارانتی می باشد به همین دلیل می توانید با خیال راحت سفارشات خود را بصورت آنلاین ثبت نمایید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=401198

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.