افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 19 September , 2024
5

مریلا زارعی و استایل های رسمی اش که بسیار ساده لوحانه هستند. ببینید مهدکودک بیرون جیران چقدر زیباست!

  • کد خبر : 18860
مریلا زارعی و استایل های رسمی اش که بسیار ساده لوحانه هستند.  ببینید مهدکودک بیرون جیران چقدر زیباست!

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز در بین اهالی هنر به ویژه سینما و تلویزیون، هنرمندانی هستند که محبوبیتشان به طرز عجیبی مسری است، یعنی هر کاری می کنند مورد پسند عموم مردم قرار می گیرد، یکی از آن هنرمندان دوست داشتنی و کم کلام که خانم مریلا زارعی همیشه هستند. […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:

به

شایانوز در بین اهالی هنر به ویژه سینما و تلویزیون، هنرمندانی هستند که محبوبیتشان به طرز عجیبی مسری است، یعنی هر کاری می کنند مورد پسند عموم مردم قرار می گیرد، یکی از آن هنرمندان دوست داشتنی و کم کلام که خانم مریلا زارعی همیشه هستند. قلب مخاطب خانم مریلا زارعی متولد فروردین 1353 است که اولین بار با فیلم سلام سینما در سال 1373 روی پرده سینما رفت و هنر خود را به جامعه بازیگری نشان داد و سپس تا به امروز کارهای بی نظیر دیگری انجام داد. یکی از جدیدترین و پرمخاطب ترین سریال جیران به کارگردانی حسن فتحی است. و اگر از هنرمندان و سلبریتی ها انتظار داریم که لباس های خوب و زیبا داشته باشند، بیایید نگاهی به لباس های متفاوت مریلا زارعی بیندازیم تا ببینیم او از چه ویژگی هایی در استایل خود استفاده می کند و چه سبکی را برای لباس هایش می پسندد.

1. مریلا زارعی، بانوی رسمی و کلاسیک

به گزارش شایانانیوز، خانم مریلا زارعی برای حضور در مراسم و حضور در مقابل دوربین ها ترجیح می دهد لباس های رسمی و کلاسیک بپوشد که متناسب با موقعیت و حضور او تاثیرگذارتر است. از انتخاب پارچه گرفته تا انتخاب نوع لباس، سعی می کنند تا جایی که ممکن است لباس هایشان رسمی باشد.

ماریلا زارعی لباس رسمی به تن داردمریلا زارعی

2. مریلا زارعی، خانمی آرام و بی طرف

اهمیت زیادی که به رسمی بودن لباس‌هایشان می‌دهند به این معناست که روی رنگ‌ها تمرکز نمی‌کنند و به پالت‌های خنثی، روشن و چشم‌گیر تکیه می‌کنند، از رنگ‌های بسیار کمی استفاده می‌کنند و بیشتر از همین درصد اندک در طرح‌ها و چاپ‌های لباس‌هایشان استفاده می‌کنند.

پالت خنثی اثر مریلا زارعی

3. مریلا زارعی با پرینت جسورانه

استفاده از الگو در سبک کم یا زیاد فرقی نمی کند، توجه و دقت زیادی می خواهد، در واقع آنچه بسیار مهم است توجه به رعایت تناسب و تعادل در استفاده از الگو است. و در رابطه با خانم مریلا زارعی با اینکه پالت رنگی بسیار محافظه کارانه است اما در رابطه با چاپ جسارت بیشتری دارد و در لباس های مختلف از المان های سنگین و طرح دار استفاده می کند و گاهی لباس هایی با برش های متعدد و سنگین می پوشد. ، که نمایش به آنها جسارت و تنوع می دهد.

مریلا زارعی با چاپمریلا زارعی

4. مریلا زارعی یکی از طرفداران پر و پا قرص ساعت است.

اکسسوری ها به طور کلی در افزایش جذابیت بصری ظاهر بسیار مهم هستند و به راحتی می توانند ظاهر ساده را به گزینه ای بسیار زیبا تبدیل کنند. و در مورد ساعت یکی از پرطرفدارترین و پرتقاضاترین اکسسوری ها به شمار می رود و خانم مریلا زارعی یکی از طرفداران این اکسسوری است و می بینیم که مچ دست او همیشه یک ساعت استیل زیبا را در خود جای داده است که نوع امضا شخصی سازی شده اند، در مجموع می توان نتیجه گرفت که خانم مریلا زارعی به استفاده از لوازم جانبی توجه کافی دارند.

مریلا زارعی به ساعت علاقه مند است

به نظر شما کاربران شایانوز چه نکات دیگری در تیپ و استایل مریلا زارعی به چشم می خورد؟ نظرات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید.

اگر دوست دارید مانند یک بازیگر لباس بپوشید و خوش تیپ باشید، صفحه استایل سلبریتی ما را دنبال کنید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=18860

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.