افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
3

مرگ مشکوک اعضای منافقین/ کشف موبایلی جان محمدعلی شریفی را گرفت

  • کد خبر : 134488
مرگ مشکوک اعضای منافقین/ کشف موبایلی جان محمدعلی شریفی را گرفت

محمدعلی شریفی از اعضای سابق گروهک منافقین طی چند روز گذشته به طرز مشکوکی در قرارگاه اشرف 3 کشته شد. طی چند ماه گذشته عوامل مختلفی از جمله اصرار بر خروج و جدایی اعضای منافقین این گروهک تروریستی و یا عدم پاسخگویی سرکردگان این گروهک در قبال کشته های مشکوک و متعدد باعث شده است. […]

محمدعلی شریفی از اعضای سابق گروهک منافقین طی چند روز گذشته به طرز مشکوکی در قرارگاه اشرف 3 کشته شد.

طی چند ماه گذشته عوامل مختلفی از جمله اصرار بر خروج و جدایی اعضای منافقین این گروهک تروریستی و یا عدم پاسخگویی سرکردگان این گروهک در قبال کشته های مشکوک و متعدد باعث شده است. فشارهای زیادی بر منافقین و اختلاف بین محصوران در ستاد اشرف 3 و کادر این گروهک افزایش یافته و اکنون با درگذشت محمدعلی شریفی این اختلافات بیشتر شده است.

محمدعلی شریفی فرزند میرزا حسن و خدیجه متولد 1339 اصفهان یکی از معترضانی بود که بر اثر فشار جلسات طولانی مدت به دلیل درگیری که با سازمان داشت و به دلیل سکته قلبی داشت. که سابقه بیماری قلبی داشت و جان خود را از دست داد.

بر اساس اطلاعاتی که خبرنگار تسنیم از یک منبع آگاه به دست آورده است، علی شریفی اخیراً توسط کادرهای گروهک منافکین به شدت تحت فشار و شکنجه قرار گرفته است.

یکی از دلایل این ماجرا کشف موبایل شخصی شریفی در بازرسی مخفیانه گروه و کشف مدارکی بود که وی با هماهنگی و پیگیری خانواده اش به ایران متواری شد.

در گزارش درگذشت شریفی که توسط کادر منافقین تهیه شده، علت مرگ او زنده ماندن از عمل جراحی اعلام شده است، در حالی که طبق اطلاعات موجود شریفی در هیچ بیمارستانی بستری نشده و هیچ پرونده پزشکی ندارد.

سناریوی سفید شدن مرگ منافقین

افشاگری های مستند در مورد مرگ مشکوک اعضای منافکین موج گسترده ای از درگیری را در داخل گروه به راه انداخته و فشار بر مقامات منافکین را افزایش داده است. به همین دلیل پرسنل این گروه تروریستی برای رهایی از فشارهای داخلی و سازمان های بین المللی با طرح سناریویی جدید به عناصر دستور خودکشی یا سکته قلبی یا مغزی داده اند. طی جلسات این گروه، تحت شکنجه های جسمی و روحی، آنها را به مراکز درمانی در آلبانی برده و با پرداخت رشوه، گواهی جعلی برای آنها صادر می شود.

در نتیجه علت واقعی مرگ شریفی (مرگ ناشی از شکنجه) نیز با صدور گواهی جعلی «پاکسازی» شده است.

از نکات جالب سوابق محمدعلی شریفی، بخشودگی وی در دهه 60 در ایران است.

شرفی در اوایل دهه 60 یک بار دستگیر و پس از مدتی از زندان آزاد شد.

وی برای دومین بار در خانه های تیمی منافقین دستگیر شد و پس از حدود 3 سال حبس، اگرچه به دلیل عضویت در گروه های تروریستی به اشد مجازات محکوم شد، اما به لطف اعلام برائت منافقین و سرکردگان آنها مورد عفو قرار گرفت. ….

در سال 63 پس از صدور حکم آزادی از سوی هیئت عفو و اعلام برائت از منافقین، وی به ستاد فرماندهی خود در عراق پیوست و حتی در عملیات های مختلف شرکت کرد.

محمدعلی شریفی در بخشی از نامه تبرئه خود خطاب به هیئت عفو زندان ارومیه نوشت: اینجانب محمدعلی شریفی فرزند میرزا حسن انزجار و نفرت خود را از گروهک تروریستی منافقین و سرکرده منفور آنان اعلام می نمایم. مسعود رجوی ضمن ابراز تاسف از اقدامات گذشته خود به دلیل ناآگاهی و تحت تأثیر قرار گرفتن از دروغ های این گروه، متعهد می شوم از این پس کلیه روابط سازمانی و غیر تشکیلاتی خود را با این سازمان قطع کنم و در صورت دستگیری بار سوم مجازات سخت و محکوم خواهم شد.»

2727

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=134488

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.