افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
0

مرگ مرموز مرد جوان در خانه مجردی/ هم اتاقی اش دختری بود که شب را با هم گذرانده بود.

  • کد خبر : 301603
مرگ مرموز مرد جوان در خانه مجردی/ هم اتاقی اش دختری بود که شب را با هم گذرانده بود.

چند روز پیش زنی میانسال به دادسرای امور جنایی تهران مراجعه و با طرح شکایت مبنی بر مرگ پسرش، پرونده برای آغاز تحقیقات به شعبه اول بازپرسی ارجاع شد. زن میانسال در شکایتش مرگ وی پسرش را مشکوک دانست و در تشریح جزئیات گفت: پسر کوچکم مدیر یک شرکت بازرگانی در تهران بود و حدود […]

چند روز پیش زنی میانسال به دادسرای امور جنایی تهران مراجعه و با طرح شکایت مبنی بر مرگ پسرش، پرونده برای آغاز تحقیقات به شعبه اول بازپرسی ارجاع شد.

زن میانسال در شکایتش مرگ وی پسرش را مشکوک دانست و در تشریح جزئیات گفت: پسر کوچکم مدیر یک شرکت بازرگانی در تهران بود و حدود یک سال پیش از من جدا شد و به تنهایی و مستقل زندگی کرد و در یکی از محله های جنوب شرقی تهران خانه ای اجاره کرد. . با این حال، من و پسرم رابطه خوبی با هم داشتیم و او هر از چند گاهی به من و سایر اعضای خانواده سر می زد. چند روزی است که از پسرم خبری ندارم. به همین دلیل با او تماس گرفتم و تلفنی صحبت کردیم. قرار بود پسرم برای دیدن من به خانه من بیاید اما نیامد. برای همین دوباره با موبایلش تماس گرفتم جواب نداد. بعد با محل کارش تماس گرفتم و همکارانش گفتند که سر کار نیامده است و کسی از او خبری ندارد.

این زن ادامه داد: ندانستن چیزی از پسرم باعث شد نگران او باشم. از خانه ام به خانه پسرم رفتم اما در کمال تعجب وقتی به آنجا رسیدم دیدم ناجیان غریق و پلیس جسد را که داخل کیف و زیپ بسته بود در حال حرکت بودند. با دیدن این صحنه قلبم به تپش افتاد و شوکه شدم. با خودم گفتم حتما برای پسرم اتفاقی نیفتاده است. با همان شوک و نگرانی سریع وارد ساختمان شدم و به آپارتمان پسرم رفتم و دیدم ماموران آن را پلمپ می کنند. از ماموران در مورد پسرم پرسیدم و آنها به من گفتند که متوفی پسر من است و موافق انتقال هستند. جسد آمده اند و از من خواسته اند که برای بررسی پرونده مرگ پسرم به کلانتری محل بروم.

به گفته نویسنده، پس از این اتفاقات او به کلانتری محلی رفت و در آنجا متوجه شد که پسرش با یک دختر زندگی می کند. همین دختر بود که با پلیس و اورژانس تماس گرفت و اعلام کرد که مرد جوان در خانه بیهوش شده است و با رسیدن امدادگران متوجه شدند که او چند ساعتی است که فوت کرده است.

مادر متوفی درباره دلیل شکایت خود گفت: نمی دانم آن دختر در خانه پسرم چه می کرد؟ چرا پسرم مرد؟ ایمان داشتن مرگ او مشکوک است و این دختر باید جواب بدهد. من به او شک دارم و می خواهم از او تحقیق شود.

این اظهارات از سوی زن میانسال در حالی مطرح شد که بر اساس تحقیقات انجام شده مشخص شد از منزل متوفی که مدیر شرکت بازاریابی بوده چیزی به سرقت نبرده است. علاوه بر این، به گفته زن داغدار، ماموران به تحقیق از زن جوان پرداختند.

این دختر گفت: چند وقت پیش در اینستاگرام با مرد جوانی دوست شدم. من کار می کردم و پول در می آوردم، اما صاحبخانه اجاره را زیاد کرده بود و نمی توانستم آن را پرداخت کنم. پس از دوستی با جوان، ماجرا را برایش تعریف کردم. او از من خواست که با او زندگی کنم و نیمی از اجاره خانه را بپردازم تا مشکلم حل شود. من هم طبق توافقی که با آن مرحوم داشتم، شرایط را پذیرفتم و به خانه ایشان نقل مکان کردم. رابطه ما خوب بود و هیچ مشکلی بینمان نبود.

زن جوان در ادامه تحقیقات در خصوص علت تماس خود با اورژانس و مرکز فوریت های پلیسی گفت: شب قبل هم اتاقی ام در حال مشروب خوردن و خوابیدن بود. منم رفتم تو اتاقم همه چی عادی بود ولی صبح که بلند شدم برم سرکار هرچی زنگ زدم نشد. از طرفی بوی گاز در خانه به مشام می رسید. سریع گازو خاموش کردم و بعد پنجره رو باز کردم و بعد رفتم سمت هم اتاقی. اما او باز هم پاسخی نداد. به همین دلیل با اورژانس تماس گرفتم و با رسیدن امدادگران مشخص شد که چند ساعتی است که فوت کرده است. بعداً وقتی امدادگران از مرگ او خبر دادند، هم من و هم آنها به پلیس اطلاع دادیم.

این زن جوان در ادامه تحقیقات پلیسی نیز گفت: من هیچ نقشی در مرگ هم اتاقی ام نداشتم و معتقدم او بر اثر مرگ جان خود را از دست داده است. گاز دادن مرده است

با توجه به اظهارات طرفین پرونده، بازپرس اختیاری فعلاً زن جوان را بازداشت نکرده، بلکه دستور رسیدگی بیشتر به شکایت و ادعای زن جوان را صادر کرده است. همچنین جسد به کارشناسان پزشکی قانونی منتقل شده تا کارشناسان پزشکی قانونی در مورد مرگ مشکوک مرد جوان و علت اصلی مرگ وی نظر خود را اعلام کنند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=301603

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.