افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 19 October , 2024
0

مرگ سرخ و دلاورانه یحیی سنور واقعا جای تاسف و تاسف است

  • کد خبر : 401817
مرگ سرخ و دلاورانه یحیی سنور واقعا جای تاسف و تاسف است

در پی شهادت یحیی سنور، رئیس شورای سیاسی جمعه ائمه جمعه در پیامی اعلام کرد انشالله جوانان قهرمان غزه و کرانه باختری پرچم جهاد خود را به اهتزاز در خواهند آورد. به گزارش ایسنا، متن پیام حجت الاسلام و المسلمین محمدجواد حاج علی اکبری به شرح زیر است: شهادت افتخارآمیز و غبطه برانگیز مجاهد بزرگ […]

در پی شهادت یحیی سنور، رئیس شورای سیاسی جمعه ائمه جمعه در پیامی اعلام کرد انشالله جوانان قهرمان غزه و کرانه باختری پرچم جهاد خود را به اهتزاز در خواهند آورد.

به گزارش ایسنا، متن پیام حجت الاسلام و المسلمین محمدجواد حاج علی اکبری به شرح زیر است:

شهادت افتخارآمیز و غبطه برانگیز مجاهد بزرگ آزاده، قهرمان و فرمانده میدان، رهبر جهادی و حماسه آفرین جنبش شکوهمند حماس برگی زرین در جهاد ضد استکباری رزمندگان جبهه مقاومت در منطقه جغرافیایی. مقاومت، به ویژه ملت تاریخی فلسطین در غرب آسیا.

مرگی سرخ و قهرمانانه، چنان باشکوه و استوار، با تنی مجروح و گلگون، تا آخرین نفس، حقیقتاً مورد غبطه و تاسف است.

صهیونیست های درمانده به حماقت ذاتی و یأس و عجز خود در برابر طوفان بی امان یک ساله شبکه مقاومت دست به حماقت ترین اقدامات زدند و با شهادت این مجاهد بزرگ و نشریه. تصاویر او که نماد جاودانه و ماندگار یک قهرمان بزرگ بود، اسلام و زبان عربی را در چشم جهانیان به ویژه نسل های جوان برای همیشه در تاریخ جای داد.

هر چند یحیی شهید در آسمان درخشان مقاومت اسلامی خود را به عنوان ستاره ای درخشان تثبیت می کند، اما بی شک نور پیام او و درخشش جهاد او، این کره خونین را با طلوع ستارگان و اراده ای درخشان تر خواهد کرد چشم آمریکا و سگ های دیوانه اش را کور کن

یحیی ابراهیم سنور که نزدیک به نیم قرن از عمر شصت و سه ساله خود را در جنگ و نبرد با بدترین دشمنان بشریت گذراند. بیست و سه سال از این دوران در زندان دژخیمان سرود آزادی خواند و از لحظه آزادی تبدیل به کابوس سیاه زندگی صهیونیست ها شد. اکنون پیکر مجروح و رنج کشیده و تصویر باشکوه و الهام بخش آخرین لحظات زندگی او مایه رسوایی صهیونیست های نگون بخت و حیوانی شده است.

انشاالله جوانان قهرمان غزه و کرانه باختری پرچم جهاد خود را به اهتزاز درآورند و همراه با دیگر مجاهدان شبکه مقاومت اسلامی فلسطین متبرک و مسجد عزیز الاقصی را از شر صهیونیست ها پاک کنند.

اینجانب به نمایندگی از ائمه جمعه ایران اسلامی شهادت جانسوز مجاهد بزرگوار یحیی ابراهیم سنور را به خانواده آن بزرگوار، به همتایان وی در جنبش حماس و به عموم مردم عزیز می رساند. فلسطین و جهان اسلام و همه حامیان قهرمان فلسطین در سرتاسر جهان و در حضور ایشان به مسلمانان جهان تبریک می گویم.

از خداوند دانا و قادر متعال زندگی مسالمت آمیز و الهی در دنیای بدون آمریکا و بدون صهیونیسم برای همه ملت های جهان آرزومندم. این یک سفر نامحتمل و یک مسیر قریب الوقوع است.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=401817

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.