افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
0

مرگ تلخ 2 جوان در پی نوشیدن مشروبات الکلی دست ساز در تهران / از سفر شمال برگشته بودند + جزئیات

  • کد خبر : 373202
مرگ تلخ 2 جوان در پی نوشیدن مشروبات الکلی دست ساز در تهران / از سفر شمال برگشته بودند + جزئیات

به گزارش رکنا، چند روز پیش دو زن جوان که به شدت بیمار بودند توسط همسرانشان به یکی از بیمارستان های پایتخت منتقل شدند. این دو زن که با هم دوست بودند تحت درمان قرار گرفتند اما یکی از آنها دچار سکته قلبی شد و فوت کرد. علت مرگ وی مشخص نبود و با توجه […]

به گزارش رکنا، چند روز پیش دو زن جوان که به شدت بیمار بودند توسط همسرانشان به یکی از بیمارستان های پایتخت منتقل شدند. این دو زن که با هم دوست بودند تحت درمان قرار گرفتند اما یکی از آنها دچار سکته قلبی شد و فوت کرد.

علت مرگ وی مشخص نبود و با توجه به مشکوک بودن این حادثه گزارش این حادثه مرگبار به بازپرس جنایی تهران اعلام شد. هنوز ۷۲ ساعت از مرگ زن جوان و آغاز تحقیقات نگذشته بود که زن دوم نیز جان باخت. با این وضعیت جسد هر دو زن برای مشخص شدن علت اصلی مرگ به پزشکی قانونی منتقل شد. از سوی دیگر تحقیقات با دستور بازپرس جنایی برای روشن شدن راز ماجرا آغاز شد.

آخرین سفر

تیم جنایی در گام اول همسران این دو زن را هدف قرار دادند. یکی از آنها گفت: همسرم مونا و شادی سالهاست که با هم دوست هستند. به لطف آنها من و همسر شادی با هم دوست شدیم و رفت و آمد کردیم. چند روز پیش قرار گذاشتیم تا قبل از پایان تابستان به مسافرت برویم. برنامه ریزی کردیم و راهی یکی از شهرهای شمال کشور شدیم.

وی ادامه داد: قبل از حرکت به سوپرمارکتی در تهران رفتم. نوشیدنی های الکلی من خریدم و وقتی به شمال رسیدیم مصرفش کردیم. آنجا هر 4 نفر مریض شدیم اما زیاد جدی نگرفتیم و بعد از تفریح ​​به تهران برگشتیم اما به محض اینکه به تهران رسیدیم حال مونا و شادی خیلی بدتر شد و بیهوش شدند. آنها را به بیمارستان رساندیم و در اوج ناباوری شنیدیم که هر دو فوت کرده اند.

با ثبت اظهارات همسران متوفی پرونده، قاضی حمیدرضا کیاستی، بازپرس جنایی تهران، دستور شناسایی و دستگیری صاحب سوپرمارکتی را که همسران مقتول در آن مشروبات الکلی خریداری کرده بودند، صادر کرد. در همین حال پزشکی قانونی علت مرگ دو جوان را مسمومیت ناشی از مصرف مشروبات الکلی و متانول مسموم اعلام کرد.

در ادامه ماموران به سراغ صاحب سوپرمارکت رفته و او را دستگیر کردند. او ادعا کرد که از شخص دیگری الکل خریده تا به مشتریان فروشگاهش بفروشد. با اطلاعاتی که وی در اختیار پلیس قرار داد، چند نفر دیگر که نقش میانجی را بازی می کردند در این پرونده بازداشت شدند تا فروشنده اصلی شناسایی و دستگیر شد.

بیانیه عجیب

مرد جوان که به نظر می رسید آبجو است، اظهارات عجیبی کرد. گفت: مشروب اشکال ندارد. روی آن برند و برچسب مخصوص می زنم و در سوپرمارکت ها می فروشم. در این چند سالی که من این کار را انجام می دهم، هیچ کس شکایتی نکرده و مشکلی وجود ندارد، زیرا اگر مشکل یا موردی بود باید به من اطلاع می دادند. دو زن فوت شده ممکن است مواد دیگری مصرف کرده باشند که باعث مرگ آنها شده است. من تا به حال حتی یک شکایت هم نداشتم.

این مرد و سایر متهمان بازداشت شده و تحقیقات در این پرونده ادامه دارد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=373202

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.