افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 26 October , 2024
0

مرگ تلخ دانش آموز 7 ساله زیر چرخ سرویس مدرسه / مرگ دلخراش مهنا مرادی + جزئیات

  • کد خبر : 410798
مرگ تلخ دانش آموز 7 ساله زیر چرخ سرویس مدرسه / مرگ دلخراش مهنا مرادی + جزئیات

به گزارش رکنا، برخورد خودروی مدرسه پراید سرویس حامل دانش آموزان در نایسر سنندج منجر به فوت مهنا مرادی دانش آموز نایسر 7 ساله شد. ماجرا از این قرار است که این دانش آموز کلاس اول مدرسه برادران نایصر احمدی بود که با تعطیلی مدرسه به همراه مادرش محل را ترک کرد و از خیابان […]

به گزارش رکنا، برخورد خودروی مدرسه پراید سرویس حامل دانش آموزان در نایسر سنندج منجر به فوت مهنا مرادی دانش آموز نایسر 7 ساله شد. ماجرا از این قرار است که این دانش آموز کلاس اول مدرسه برادران نایصر احمدی بود که با تعطیلی مدرسه به همراه مادرش محل را ترک کرد و از خیابان مقابل مدرسه عبور کرد، ماشین سرویس مدرسه که راننده آن خانمی بود. ، آمد و این دختر او را می زند و او را زیر پا می گذارد.

راننده اتوبوس مدرسه که اولین بار با این دانش آموز برخورد کرد بلافاصله از او خواست از ماشین پیاده شود، او ترسید و ماشین را متوقف نکرد. با رسیدن اورژانس 115 به محل، خبر فوت دختر را اعلام می کنند.

به گفته شاهدان عینی راننده خودرو با سرعت زیاد در حال حرکت بوده و با این دانش آموز برخورد کرده است.

سامیه بلمانه مدیر مدرسه دخترانه برادران نایسر احمدی سنندج مرگ این دانش آموز بر اثر برخورد را تایید کرد. سرویس مدرسه وی با تسلیت به خانواده داغدارش تصریح کرد: متاسفانه مشکل اصلی مدرسه ما نبود جاده استاندارد برای تردد دانش آموزان است که به دلیل کوچک بودن خیابان و پیاده رو تردد زیاد است. مخصوصاً از ساعت 12:15 تا 12:45 بعد از ظهر شاهد بودیم که تعداد زیاد دانش آموزان که حدود 1100 نفر هستند در این فضای کوچک و تعداد زیاد دانش آموزان محیط بسیار ناامنی را ایجاد کرده است.

وی افزود: این وضعیت مدام برای مدیران هر دو مدرسه استرس و نگرانی ایجاد می کند. با شهرداری نایسر درباره ناامن بودن این محیط صحبت کردیم و آن ها به شورای ترافیک ارجاع دادند و بعد از آن یک سری بی نظمی ها پیش آمد. چاله هایی که هر کدام به اندازه یک تپه و خطرناک هستند.

مدیر این مدرسه گفت: ایجاد چاله و چاله مشکل ترافیک جلوی مدرسه را حل نکرد.

نظر مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک سنندج در این خصوص

محمدسعید کنعانی مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک سنندج با تایید مرگ این دانش آموز بر اثر برخورد سرویس مدرسه در بیرون از مدرسه اظهار داشت: این حادثه ربطی به آموزش و پرورش ندارد، باید مشخص شود راننده چگونه رفتار می کند. او 5 دانش آموز را حمل می کند و بی احتیاطی قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت نمی کند.

وی افزود: امروز در بازدیدی که شخصاً از محل گذر دانش آموزان مدرسه برادران نایصر احمدی و دیداری که با خانواده داغدار این دانش آموز داشتم، تمامی موارد لازم را بررسی کردیم و مشخص شد که وجود دارد. هیچ سهل انگاری و کوتاهی از سوی آموزش و پرورش وجود ندارد و این اتفاق خارج از محیط مدرسه نیز بوده است.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک سنندج در تشریح ماجرای این حادثه گفت: درب مدرسه برادران نایصر احمدی داخل کوچه بود و دانش آموز پس از خروج از مدرسه به مادرش گفت گرسنه ام و مرا خرید. یک کلانه (نان محلی)، وقتی مادر 20 از پله ها پایین می رود، دانش آموز (مهنا) همکلاسی های خود را می بیند و به سرعت به سمت آنها می رود، در حالی که راننده کشیک با او برخورد می کند و باعث مرگ این دختر بچه می شود.

کنعانی با تسلیت به خانواده این دانش آموز تصریح کرد: سرویس مدارس بر عهده شهرداری است، شهرداری گذرگاهی برای ورود و خروج دانش آموزان ایجاد نکرده است. آیا پلیس راهنمایی و رانندگی هم نباید جلوی رانندگانی که 5 دانش آموز را سوار می کنند را بگیرد و قانون را اجرا کند؟

خبرنگار تسنیم در تلاش است تا اطلاعات بیشتری را از خانواده این دانش آموز و راننده سرویس مدرسه کسب کرده و در اختیار مخاطبان قرار دهد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=410798

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.