افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
1

مرگبارترین روز برای ارتش رژیم صهیونیستی در نوار غزه – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 164151
مرگبارترین روز برای ارتش رژیم صهیونیستی در نوار غزه – خبرگزاری مهر |  اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه شبکه المسیره نت، گردان های شهدای عزالدین قسام شاخه نظامی حماس روز چهارشنبه اعلام کردند که جنگنده های قسام به چهار بولدوزر نظامی و یک تانک مرکاوا در شمال شهر خان یونس در شهر خان یونس حمله کردند. نوار غزه گردان‌های قسام افزود: یک تانک ارتش رژیم […]

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه شبکه المسیره نت، گردان های شهدای عزالدین قسام شاخه نظامی حماس روز چهارشنبه اعلام کردند که جنگنده های قسام به چهار بولدوزر نظامی و یک تانک مرکاوا در شمال شهر خان یونس در شهر خان یونس حمله کردند. نوار غزه

گردان‌های قسام افزود: یک تانک ارتش رژیم صهیونیستی در شرق اردوگاه البریج در مرکز نوار غزه مورد اصابت گلوله یاسین 105 قرار گرفت.

شاخه نظامی حماس از حمله خمپاره ای به دو مرکز تراکم خودرو و سربازان ارتش رژیم صهیونیستی در شمال شهر غزه خبر داد و اعلام کرد: یک تانک و یک نفربر زرهی ارتش رژیم صهیونیستی مورد اصابت 105 گلوله یاسین در شمال غزه قرار گرفت. خان. یونس.

جنگنده های گردان های قسام هفت خودروی نظامی ارتش رژیم صهیونیستی را با گلوله یاسین 105 در خیابان قدیم غزه در جبلیة البلد مورد حمله قرار دادند که منجر به کشته و زخمی شدن تعدادی از نظامیان دشمن شد.

گردان‌های قسام افزودند: با خمپاره‌های سنگین به تمرکز دشمن در شرق البریج در مرکز نوار غزه حمله کردیم. با یک هواپیمای موشک ضد زره RPO. ما برای اولین بار به چند تن از نیروهای صهیونیستی که در خانه ای در خیابان غزه قدیم در جبلیه البلد پناه گرفته بودند حمله کردیم که منجر به کشته و زخمی شدن تعدادی از آنها شد.

گردان های قسام تصریح کرد: یک فروند بالگرد ارتش رژیم صهیونیستی را با موشک سام 18 در منطقه السطفاوی در شمال غزه مورد حمله قرار دادیم و یک نظامی صهیونیست در شرق شهر خانیونس در حین درگیری با نیروهای دشمن مورد حمله تک تیراندازان قرار گرفت. شب گذشته در السطفاوی شمال غزه به طرق مختلف درگیر بودیم تا اینکه بالگردهای ارتش رژیم صهیونیستی برای نجات نیروهایشان وارد عمل شدند.

جنگنده های قسام همچنین دو تانک ارتش رژیم صهیونیستی را با گلوله یاسین 105 در غرب جبلیه البلد در شمال نوار غزه مورد حمله قرار دادند.

شرکت قدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین نیز اعلام کرد: تانک مرکاوای ارتش رژیم صهیونیستی را در شرق اردوگاه البریج در مرکز نوار غزه هدف قرار دادیم که به طور کامل منهدم شد.

نیروی قدس افزود: ما یک پهپاد Skyrocking اسرائیل را در آسمان غزه سرنگون کردیم و چند نیروی ارتش اسرائیل متشکل از 10 سرباز پس از حمله با سلاح های مناسب در خان یونس کشته یا زخمی شدند. سه خودروی نظامی رژیم صهیونیستی را در محورهای الطفه و شیخ رضوان در شهر غزه با آرپی جی و خمپاره های پشت سر هم مورد حمله قرار دادیم.

گردان های شهید ابوعلی مصطفی شاخه نظامی جبهه مردمی آزادی فلسطین نیز اعلام کرد: توپخانه ما با خمپاره های سنگین مرکز نیروهای صهیونیستی دشمن را در شرق رفح منهدم کرد. یک تانک ارتش رژیم صهیونیستی را در محور شیخ رضوان در شهر غزه با گلوله آرپی جی مورد حمله قرار دادیم.

از سوی دیگر گردان های مجاهدین از درگیری شدید و متعدد با خودروهای نظامی و سربازان ارتش رژیم صهیونیستی در شهر غزه با سلاح های مختلف خبر دادند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=164151

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.