افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024
4

مرکز کارآفرینی دانشجویی در همدان افتتاح می شود – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 168728
مرکز کارآفرینی دانشجویی در همدان افتتاح می شود – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر، دکتر مجید کزازی گفت: پارک علم و فناوری موتور محرک اقتصاد دانش بنیان و اکوسیستم فناورانه استان در راستای حمایت از ایده های نو و خلاق است. با هدف بازاریابی آن در حال برداشتن مراحل است. وی هدف از این تفاهم نامه را ایجاد مرکز ویژه کارآفرینی و نوآوری برای دانشجویان […]

به گزارش خبرگزاری مهر، دکتر مجید کزازی گفت: پارک علم و فناوری موتور محرک اقتصاد دانش بنیان و اکوسیستم فناورانه استان در راستای حمایت از ایده های نو و خلاق است. با هدف بازاریابی آن در حال برداشتن مراحل است.

وی هدف از این تفاهم نامه را ایجاد مرکز ویژه کارآفرینی و نوآوری برای دانشجویان عنوان کرد و افزود: پذیرش ایده های نو با هدف حمایت مالی از کاربرد ایده های علمی، بسترسازی برای اجرای ایده های نو از طریق ارائه خدمات مشاوره ای، کمک به ایجاد پرورش و بقای فعالیت های نوآورانه و تسهیلات برای ادامه فعالیت در قالب پذیرش در این مرکز.

رئیس پارک علم و فناوری همدان در ادامه یادآور شد: در سال 1396 تفاهم نامه ای منعقد شد. توسط پارک علم و فناوری همدان با اداره کل آموزش و پرورش منعقد شد و به این ترتیب امروز با انعقاد تفاهم نامه، مرکز نوآوری و کارآفرینی دانش آموزی راه اندازی می شود.

کزازی انعقاد تفاهم نامه با آموزش آنلاین را در راستای ارتقای سطح همکاری های متقابل پارک علم و فناوری و اداره آموزش و پرورش دانست و گفت: این تفاهم نامه در راستای ارائه خدمات آموزشی و علمی به دانش آموزان اقشار مختلف است. مقاطع تحصیلی و همچنین حمایت های مالی، حقوقی و معنوی از دانشجویان مبتکر و خلاق منعقد می شود.

افزود: توسعه و ارتقای خدمات علمی و آموزشی، حمایت و حمایت از پژوهشگران و دانشجویان مبتکر و فراهم کردن شرایط لازم برای حمایت از ایده‌های نوآورانه و از نظر فن آوریاز دیگر اهداف در نظر گرفته شده در این موافقتنامه، تشویق و ترغیب دانشجویان خلاق و گسترش فناوری در سطح استان، تسریع در اجرای پروژه های علمی کاربردی و موضوعات پژوهشی نوآورانه است.

وی با اشاره به اینکه اکثر بازدیدکنندگان پارک علم و فناوری استان را دانش آموزان تشکیل می دهند، گفت: تورهای فناورانه به منظور آشنایی دانش آموزان با دستاوردهای اکوسیستم فناورانه استان و تغییر نگرش در انتخاب رشته این بخش انجام می شود. از جامعه

رئیس پارک علم و فناوری همدان خواستار برگزاری رویداد تخصصی و نوآورانه برای دانش آموزان شد و گفت: این مهم برای تقویت و توسعه اشتغال دانشجویان فعال در پژوهشگاه است.

رسول شیدایی مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان نیز با بیان اینکه این تفاهم نامه در راستای ایجاد کارآفرینی و آموزش های مهارتی برای دانش آموزان منعقد می شود، خاطرنشان کرد: پارک علم و فناوری همدان می تواند از ایده های نو، استعدادیابی و ایجاد شغل برای دانش آموزان حمایت کند. با اداره کل آموزش و پرورش همکاری بیشتری داشته باشید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=168728

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.