افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 27 October , 2024
2

مروری بر خاطرات هاشمی رفسنجانی/یک پناهجوی ایرانی توسط طالبان با چاقو زخمی شد/عذرخواهی نماینده آمریکا/توقیف روزنامه توجه زیادی شد.

  • کد خبر : 319807
مروری بر خاطرات هاشمی رفسنجانی/یک پناهجوی ایرانی توسط طالبان با چاقو زخمی شد/عذرخواهی نماینده آمریکا/توقیف روزنامه توجه زیادی شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مشروح خاطرات آیت الله هاشمی در 27 مرداد 1397 را بخوانید. من در خانه بودم وی در ادامه به بررسی ویژگی های انسان از نظر قرآن پرداخت و متن مصاحبه با اساتید علوم سیاسی دانشگاه باقرالعلوم را اصلاح کرد. رسانه های خارجی و چپ برای فشار بر قوه قضائیه به موضوع […]

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مشروح خاطرات آیت الله هاشمی در 27 مرداد 1397 را بخوانید.

من در خانه بودم وی در ادامه به بررسی ویژگی های انسان از نظر قرآن پرداخت و متن مصاحبه با اساتید علوم سیاسی دانشگاه باقرالعلوم را اصلاح کرد. رسانه های خارجی و چپ برای فشار بر قوه قضائیه به موضوع توقیف روزنامه صادرات توجه زیادی کرده اند. سرشب، احمد آقا مرعشی. [پسرعموی عفت] و خانواده آمدند.

یک فلسطینی در بیت المقدس در اقدامی استشهادی، انفجاری مهیب در یک رستوران صهیونیستی ایجاد کرد و در گزارش های اولیه 18 نفر کشته و بیش از 100 نفر زخمی شدند. [سازمان] جهاد اسلامی فلسطین [مسئولیت این عملیات را]در تلافی قتل عام اخیر اسرائیل در نابلس. [آریل] شارون، [نخست‌وزیر اسرائیل]او در سفر کوتاه خود به ترکیه با اعتراضات گسترده ای در استانبول و آنکارا مواجه شد و امروز در اسرائیل گفت که باستان شناسان به اسنادی دست یافته اند که گولان در گذشته مرکز سکونتگاه های یهودی بوده است.

یک پناهجوی ایرانی در گلاسکو انگلیس با چاقو مجروح شد و از آنجایی که دو روز پیش یک کرد نیز با چاقو به قتل رسید، نشان از نقشه نژادپرستان برای برخورد با مهاجران دارد. موج خشونت علیه طالبان به راه افتاده است. به دلیل شدت مجازات کسانی که مذهب غیراسلامی را در افغانستان تبلیغ می کنند. با اعمال فشار، طالبان مجازات ها را کاهش داده اند. نماینده آمریکا که در رابطه با قرارداد با یهودیان مدینه به پیامبر اکرم (ص) توهین کرده بود، تحت فشار مسلمانان مجبور به عذرخواهی شد.

27211

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=319807

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.