افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
2

مرد گمشده کجاست؟ / مدیر یک فست فود در تهران ناپدید شد!

  • کد خبر : 167533
مرد گمشده کجاست؟  / مدیر یک فست فود در تهران ناپدید شد!

به گزارش رکنا، اوایل مهرماه مردی میانسال با مراجعه به کلانتری از مفقود شدن پسرش بهنام مدیر فروشگاه خبر داد. فست فود او در جنوب تهران است، هر شب از محل کارش به خانه می رود. اما دیشب پسرم به خانه نیامد و وقتی می خواست دیر بیاید یا نیامد به من یا مادرش خبر […]

به گزارش رکنا، اوایل مهرماه مردی میانسال با مراجعه به کلانتری از مفقود شدن پسرش بهنام مدیر فروشگاه خبر داد. فست فود او در جنوب تهران است، هر شب از محل کارش به خانه می رود. اما دیشب پسرم به خانه نیامد و وقتی می خواست دیر بیاید یا نیامد به من یا مادرش خبر می داد. همکارانش هم عنوان کردند که او مثل هر شب محل کارش را ترک کرد.

با شکایت مرد میانسال تحقیقات برای یافتن ردی از بهنام آغاز شد. کارآگاهان پلیس آگاهی تهران در تحقیقات اولیه به بررسی چند فرضیه از جمله آدم ربایی یا انتقام جویی پرداختند اما هیچ کدام به نتیجه ای نرسیدند تا اینکه با گذشت سه هفته از ناپدید شدن بهنام، تلفن همراه وی روشن شد و کارآگاهان موفق به شناسایی فرد شدند. که از تلفن همراه استفاده کرده و در اختیار او بوده که دستگیر کند.

او یک مجرم با سابقه سرقت لوازم جانبی خودرو بود. مواد مخدر در پرونده خود داشت. خسرو که معتاد به مواد مخدر است در تحقیقات اولیه اظهار داشت: فردی به نام بهنام را نمی شناسم و به طور اتفاقی تلفن همراه او را در کنار جاده پیدا کردم. تلفن را روشن کردم تا ببینم سالم است و می توانم آن را بفروشم که بلافاصله دستگیر شدم.

اگرچه مرد جوان چنین اظهاراتی را مطرح کرد، اما تیم تحقیق با توجه به تناقضات آن به این نتیجه رسیدند که وی از سرنوشت فرد مفقود شده بی اطلاع نیست و حقیقت را کتمان می کند. سرانجام پس از بررسی های فراوان، دیروز خسرو ادعای جدیدی کرد: مهرماه بود که با جسد خونین مردی در تهران مواجه شدم. یک موبایل کنارش بود و من آن را برداشتم. بعد از چند روز گوشی را روشن کردم چون می خواستم بفروشم اما دستگیرم کردند.

با اطلاعاتی که مرد جوان در اختیار تیم تحقیق قرار داد، تیمی از ماموران راهی محل شدند که معتاد مدعی ترک جسد شده است. تحقیقات در این زمینه و بررسی اظهارات تنها متهم بازداشت شده این پرونده ادامه دارد./روزنامه ایران

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=167533

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.