افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
5

مرد هزار چهره از ایران ساخته لیلا اوتادی + بهترین فیلم خوانده شده!

  • کد خبر : 110116
مرد هزار چهره از ایران ساخته لیلا اوتادی + بهترین فیلم خوانده شده!

برنامه طراحی با اجرا. لیلا اوتادی و مجتبی شفیعی و به کارگردانی ایرج طایفه و تهیه کنندگی سید جواد هاشمی مهمان این روزهای نمایش های خانگی است. خوانندگی لیلا اوتادی از خواستگار هزار چهره برای مریم مومن در برنامه چیدمانه توجه بسیاری را به خود جلب کرد. عکس و بیوگرافی لیلا اوتادی. لیلا اوتادی زاده […]

برنامه طراحی با اجرا. لیلا اوتادی و مجتبی شفیعی و به کارگردانی ایرج طایفه و تهیه کنندگی سید جواد هاشمی مهمان این روزهای نمایش های خانگی است.

خوانندگی لیلا اوتادی از خواستگار هزار چهره برای مریم مومن در برنامه چیدمانه توجه بسیاری را به خود جلب کرد.

عکس و بیوگرافی لیلا اوتادی.

لیلا اوتادی زاده در 23 مرداد 1362 در تهران به دنیا آمد. او بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر ایرانی است. لیلا اوتادی دانشجوی کارشناسی معماری داخلی از دانشگاه هنر تهران است. لیلا اوتادی کار خود را با فیلم «چشمان سیاه» به کارگردانی ایرج قادری آغاز کرد، اما اولین بار با سریال «مهر و ماه» به کارگردانی «سید فیاض موسوی» طراحی ژاپنی با بازی هما خاکپاش دیده شد. بازیگری با سابقه طولانی در سینمای ایران.

لیلا اوتادی متولد 23 مرداد 1362 در محله شمیران تهران، دارای مدرک معماری داخلی از دانشگاه هنر تهران است و از کودکی به بازیگری علاقه داشت. اوتادی دانشجوی کارشناسی معماری داخلی از دانشگاه هنر تهران است. او کار خود را با فیلم «چشمان سیاه» به کارگردانی ایرج قادری آغاز کرد اما اولین بار با سریال «مهر و ماه» به کارگردانی سید فیاض موسوی دیده شد. به نقل از صفحه اینستاگرام منتسب به وی، لیلا اوتادی یک قشقایی ترک است.

لیلا اوتادی یکی از خوش پوش ترین بازیگران زن سینماست و لباس ها و استایل او همیشه مورد توجه دوستداران مد قرار می گیرد. او به تازگی عکسی از خود منتشر کرده است.

لیلا اوتادی

لیلا اوتادی در چین

لیلا اوتادی با انتشار عکس جدیدی از خود در فضای مجازی نوشت: درود بر چین

او با این پست نشان می دهد که به چین رفته است.

لیلا اوتادی

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=110116

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.