افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 26 October , 2024
2

مرد شیشه ای مرگ دردناک یک پدر و پسر کوچکش را به تصویر کشید: درخشان

  • کد خبر : 295822

به گزارش «تابناک» به نقل از تسنیم، اواسط خردادماه امسال در چارچوب طرح ارتقای امنیت اجتماعی، ماموران کلانتری در حال گشت زنی در جنوب تهران بودند که به یک دستگاه وانت تک سرنشین مشکوک شدند و آن را کشف کردند. با اقدامات اطلاعاتی مشخص شد که راننده قاچاقچی مواد مخدر بوده و برای صدور حکم […]

به گزارش «تابناک» به نقل از تسنیم، اواسط خردادماه امسال در چارچوب طرح ارتقای امنیت اجتماعی، ماموران کلانتری در حال گشت زنی در جنوب تهران بودند که به یک دستگاه وانت تک سرنشین مشکوک شدند و آن را کشف کردند. با اقدامات اطلاعاتی مشخص شد که راننده قاچاقچی مواد مخدر بوده و برای صدور حکم جلب کافی بوده است.

راننده وانت وقتی متوجه حضور پلیس شد به سرعت و به طرز خطرناکی تعقیب و گریز با ماموران را در خیابان های جنوب تهران آغاز کرد.

متهم در این تعقیب و گریز خیلی ناگهانی تغییر مسیر داد و به سمت مخالف یکی از خیابان های جنوب تهران حرکت کرد و در این بین با یک دستگاه موتورسیکلت متعلق به دو ترک دچار تصادف مرگبار شد.

در این حادثه دلخراش دو سرنشین موتورسیکلت پدر و پسر 6 ساله بر اثر برخورد شدید با وانت جان خود را از دست دادند. ماموران خودروی متهم را متوقف و وی را بازداشت کردند.

در بازرسی از داشبورد کامیون مقدار زیادی مواد مخدر کشف و مشخص شد متهم قبل از شروع تعقیب و گریز مواد مخدر مصرف کرده و به دلیل هذیان شدید کنترلی بر رفتار خود نداشته است.

به گزارش تسنیم، با صدور دستور قضایی از سوی مقام قضایی، متهم برای روشن شدن ابعاد پنهان پرونده در اختیار پلیس آگاهی تهران قرار گرفت و اجساد پدر و فرزند برای ادامه به پزشکی قانونی منتقل شد. معاینات

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=295822

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.