سرهنگ علی زنگنه فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم گفت: در پاسخ به شکایت چند نفری که توسط یک نفر کشته شدند. رمال و فالگیر در شهرستان رباط کریم کلاهبرداری شد و پیگیری موضوع در دستور کار نیروی انتظامی قرار گرفت. ماموران کلانتری 16 وهان آباد با اقدامات اطلاعاتی مخفیگاه متهم را در رباط کریم شناسایی کردند. در تحقیقات پلیسی مشخص شد که رمال از ساده لوحی و خرافه پرستی برخی از شهروندان سوء استفاده کرده و از طریق ثروت به کلاهبرداری پرداخته است. گفت و رمالی با هماهنگی قضایی در عملیاتی، متهم در حال انجام نماز و رمالی دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم تصریح کرد: متهمان با استفاده از طالع بینی و فال با سوء استفاده از اعتماد مالباختگان و دادن وعده های واهی به آنان مبالغ هنگفتی دریافت می کردند که در تحقیقات انجام شد و به عمل آمد.

در تحقیقات میدانی متهم به جرم خود اعتراف کرد.

سرهنگ زنگنه کشف مقادیر قابل توجهی ابزار و ادوات آینده نگری و وجوه نقد به صورت ریالی و یورویی متهمان و تحویل آنها به مراجع قضایی و در این راه از اعتماد قربانیان خود سوء استفاده می کند. بنابراین شهروندان باید مراقب باشند که با حساسیت و آگاهی بیشتر در دام کلاهبرداران و کلاهبرداران نیفتند.