افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 27 October , 2024
0

مرد جوان مادرش را کشت / جنایت وحشتناک در پایتخت

  • کد خبر : 412017
مرد جوان مادرش را کشت / جنایت وحشتناک در پایتخت

به گزارش رکنا، سردار علی ولی پور گودرزی، رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: اوایل شهریورماه امسال گزارش یک جنایت به کارآگاه کشیک ارسال شد. قتل اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ اعلام شد. وی افزود: بررسی ها نشان داد قربانی این حادثه زنی میانسال بوده که پس از فوت درگیری او به همراه پسرش […]

به گزارش رکنا، سردار علی ولی پور گودرزی، رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: اوایل شهریورماه امسال گزارش یک جنایت به کارآگاه کشیک ارسال شد. قتل اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ اعلام شد.

وی افزود: بررسی ها نشان داد قربانی این حادثه زنی میانسال بوده که پس از فوت درگیری او به همراه پسرش به بیمارستان منتقل شد و 24 ساعت تحت مراقبت بود. اما با وجود تلاش تیم پزشکی جان باخت. بررسی های اولیه نشان داد قاتل کسی نیست جز پسر این زن که تحت پوشش سازمان مددکاری اجتماعی بوده است.

وی افزود: دو مددکار اجتماعی که شاهد این حادثه بودند در تحقیقات به جزئیات این درگیری اشاره کردند. یکی از آنها گفت؛ یک مراجعه کننده داشتیم که به دلیل کم بینایی تحت نظر سازمان بود. مادر این فرد با ما تماس گرفت و درخواست کمک کرد. وقتی به خانه او رسیدیم دیدیم پسرش مجروح شده اما از رفتن به دکتر خودداری کرد. مادرش از ما خواست راضیش کنیم که دکتر برود. وقتی مادرش برای نشان دادن زخم روی دستش پتو را برداشت، پسرش ناگهان به او حمله کرد و او را با مشت و لگد به قتل رساند. هر چه تلاش کردیم نتوانستیم جلویش را بگیریم. وقتی مادرش بیهوش روی زمین افتاد، پسرش فرار کرد.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت گفت: پس از این حادثه زن میانسال به بیمارستان منتقل شد که به دلیل شدت جراحات وارده فوت کرد. تحقیقات پلیسی آغاز شد و پسر مقتول به اتهام قتل مادرش تحت تعقیب بود. پس از 33 روز فرار، در حالی که مخفیانه تلاش می کرد به خانه بازگردد، توسط کارآگاهان دستگیر شد.

وی افزود: متهم در بازجویی های اولیه به قتل مادرش اعتراف کرد و گفت که گاهی مواد مخدر مصرف می کرده و پس از مصرف آن کنترل خود را از دست داده است. روز حادثه مادرم از دو مددکار اجتماعی خواست تا من را نزد پزشک ببرند. عصبانی شدم و تصادفا به مادرم حمله کردم.

سردار ولی پور گودرزی اظهار داشت: پس از اعتراف متهم 27 ساله با صدور قرار قانونی از سوی مقام قضایی، وی برای بازسازی جنایت در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت قرار گرفت. . صحنه و تحقیقات تکمیلی

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=412017

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.