افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024
1

مرد جوان به طرز مرموزی شوهر سابق همسرش را کشت / جنایتی که قاتل را نمی کشد + جزئیات

  • کد خبر : 381230
مرد جوان به طرز مرموزی شوهر سابق همسرش را کشت / جنایتی که قاتل را نمی کشد + جزئیات

به گزارش رکنا، اول اسفند سال گذشته تصادف یک فوتی در یکی از خیابان های شرق تهران به پلیس اطلاع داده شد. بررسی ها نشان داد یک دستگاه خودرو مزدا 3 با مردی 40 ساله به نام پیام برخورد کرده و وی را کشته است. در حالی که تحقیقات در این منطقه ادامه داشت، راننده […]

به گزارش رکنا، اول اسفند سال گذشته تصادف یک فوتی در یکی از خیابان های شرق تهران به پلیس اطلاع داده شد. بررسی ها نشان داد یک دستگاه خودرو مزدا 3 با مردی 40 ساله به نام پیام برخورد کرده و وی را کشته است.

در حالی که تحقیقات در این منطقه ادامه داشت، راننده مزدا 3 به نام فرهاد شناسایی و دستگیر شد و مدعی شد که باعث مرگ غیرعمد پیام شده است.

با ادامه تحقیقات مشخص شد که فرهاد شوهر سابق همسر پیام بوده است.

با افشای این ماجرا، فرضیه عمدی بودن تصادف قوت گرفت و زمانی که کارشناسان اعلام کردند این تصادف عمدی بوده، پیام اتهامی بوده است. قتل او مورد بازجویی قرار گرفت.

انکار برخورد عمدی با خودرو

وی گفت: یک سال پیش در محل کارم با ندا که از پیام جدا شده بود آشنا شدم و با او ازدواج کردم. اما این پیام همچنان همسرم را آزار می داد. حتی او را تهدید به قتل کرد. آن روز دنبال همسرم بودم تا او را از سر کار به خانه ببرم که در خیابان اتحاد پیام به من حمله کرد و در حین فرار به اشتباه با ماشینم به او ضربه زدم.

ندا نیز در بازجویی ها گفت: 18 سال با پیام زندگی کردم و دو فرزند دارم اما رفتار بد او باعث شد از او جدا شوم. برای تامین مخارج زندگیم سرکار رفتم و یک سال پیش با فرهاد آشنا آشنا شدم. در محل کار تغییر دین دادم و با او ازدواج کردم.

این زن ادامه داد، وقتی پیام متوجه شد من متاهل هستم شروع به آزار و اذیت من کرد. او مدام جلوی من را می گرفت و تهدیدم می کرد که می کشد. گفت من را می کشم و بعد خودکشی می کنم. آن روز از شوهرم خواستم دنبالم بیاید، اما پیک به ما حمله کرد و شوهرم هنگام فرار تصادفاً با ماشینش به او ضربه زد.

وی پس از تکمیل تحقیقات فرهاد در دهمین دادگاه کیفری یک استان تهران پای میز محاکمه نشست.

در دادگاه

در ابتدای جلسه پدر و مادر پیام در جایگاه ویژه ایستادند و پرسیدند انتقام گرفتن خدمتکار

پدر فرهاد گفت: پسرم دو فرزند خردسال دارد. او بی گناه به قتل رسید و من از طرف خودم و نوه هایم انتقام می خواهم.

متهم با حضور در برابر قضات گفت: اتهام قتل عمد را قبول ندارم. ساعت 5:30 بعدازظهر بود که به دنبال همسرم رفتم. در خیابان اتحاد پشت فرمان ماشین نشسته بودم که ناگهان ماشین نیسان پیام را دیدم. من قبلاً او را ندیده بودم و فقط ماشین او را از روی حروف پشت آن تشخیص دادم. به همسرم گفتم سریع سوار ماشین شود تا از محله برویم. دنده عقب رفتم و حدود 80 متر عقب رفتم اما خیابان بسته بود چون آینه بغل ماشینم شکسته بود و دید خوبی نداشتم سریع از چاله ای رد شدم تا فرار کنم. ، شخصی را دیدم که در خیابان دراز کشیده است. متوجه شدم به خاطر فریادهای همسرم شوهر سابقش را زیر گرفته است. باور کنید اصلاً او را ندیده بودم و ماشینم هنگام فرار تصادفاً به او برخورد کرد. از پلیس و مرکز اورژانس همزمان با 110 تماس گرفتم.

وی ادامه داد: خودم به کلانتری رفتم اما گفتند گزارش تصادف را به آنها نداده اند و صبح روز بعد مرا دستگیر کردند. باور کنید هیچ کس به اندازه من نمی خواست این پیام زنده بماند. او دو فرزند داشت و الان دخترش در خانه من زندگی می کند. دلیلی برای کشتن او نداشتم و از مرگش ناراحتم.

وی در آخرین دفاع گفت: باور کنید مرگ او عمدی نبوده و تقاضا دارم فیلم دوربین های مداربسته موجود در محل بررسی شود.

در پایان جلسه قضات برای صدور حکم وارد دادگاه شدند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=381230

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.