افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
1

مردی زن، خواهر و عروسش را از خانواده همسرش سلاخی کرد! + جزییات بمباران خونین کرمانشاه

  • کد خبر : 132041
مردی زن، خواهر و عروسش را از خانواده همسرش سلاخی کرد!  + جزییات بمباران خونین کرمانشاه

به گزارش رکنا، سردار مهدی حاجیان اظهار کرد: حوالی ظهر امروز 28 آبان پس از اطلاع پلیس از وقوع یک مورد درگیری خانوادگی که منجر به آدم کشی تیم های تخصصی پلیس به سرعت وارد یکی از روستاهای شهرستان کرمانشاه شدند. وی ادامه داد: با حضور ماموران و تحقیقات انجام شده احتمال داد پدر خانواده […]

به گزارش رکنا، سردار مهدی حاجیان اظهار کرد: حوالی ظهر امروز 28 آبان پس از اطلاع پلیس از وقوع یک مورد درگیری خانوادگی که منجر به آدم کشی تیم های تخصصی پلیس به سرعت وارد یکی از روستاهای شهرستان کرمانشاه شدند.

وی ادامه داد: با حضور ماموران و تحقیقات انجام شده احتمال داد پدر خانواده به دلیل اختلافات خانوادگی همسر، خواهر و عروس خانواده خود را با استفاده از اسلحه شکاری کشته باشد. و فرار کرد. .

سردار حاجیان تصریح کرد: در پی این حادثه و با توجه به اهمیت موضوع، پلیس باید اقدامات همه جانبه ای را برای دستگیری انجام دهد. قاتل آنها شروع به فرار کردند و با انجام کارهای اطلاعاتی موفق شدند محل اختفای خود را در کوه های اطراف شهر محل وقوع جنایت ردیابی کنند.

فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: قاتل فراری که متوجه حضور ماموران شده و محدوده را برای خود تنگ می دانست به ناچار در کلانتری قزانچی حاضر شد و به قتل سه نفر اعتراف و انگیزه خود را اعلام کرد. زیرا این اختلافات خانوادگی بود.

وی همچنین با اشاره به اینکه در این خصوص پرونده تشکیل شده و قاتل برای تحقیقات بیشتر در اختیار پلیس آگاهی است، گفت: در محل حادثه یک قبضه سلاح شکاری و 4 قبضه کلت کمری کشف شد.

سردار حاجیان با ابراز تأسف از این حادثه دلخراش گفت: مراکز مشاوره پلیس در تمامی کلانتری ها و پاسگاه های استان فعال هستند و در صورت بروز اختلاف، افراد به جای دست به اسلحه و ارتکاب جرم می توانند از خدمات مشاوره رایگان استفاده کنند.

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه استفاده از سلاح جرمی آشکار و مسلم است، گفت: پلیس با اشراف اطلاعاتی خود اجازه نخواهد داد عده ای با نیت و انگیزه امنیت استان را به چالش بکشند و موجب نگرانی مردم شوند.

وی در پایان گفت: امروز پلیس کرمانشاه بیش از هر زمان دیگری مصمم به ارتقای امنیت استان است و مجرمان و قانون شکنان قطعا به سزای اعمال خود خواهند رسید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=132041

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.