افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 24 October , 2024
1

مردم خواهان ادامه رجایی و رئیسی هستند!

  • کد خبر : 283036
مردم خواهان ادامه رجایی و رئیسی هستند!

آفتاب نیوز: محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی صبح امروز ۲۲ خردادماه برای ثبت نام در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری وارد ستاد انتخابات وزارت کشور شد. اسماعیلی پس از ثبت نام در جمع خبرنگاران حاضر شد و گفت: آقای رئیسی پایه گذار و دانشمند مرحله سوم انقلاب اسلامی یعنی مرحله تاسیس کامل دولت […]

آفتاب نیوز:

محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی صبح امروز ۲۲ خردادماه برای ثبت نام در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری وارد ستاد انتخابات وزارت کشور شد.

اسماعیلی پس از ثبت نام در جمع خبرنگاران حاضر شد و گفت: آقای رئیسی پایه گذار و دانشمند مرحله سوم انقلاب اسلامی یعنی مرحله تاسیس کامل دولت اسلامی بود.

وی در ادامه گفت: ایشان پرچمدار تحول در حکمرانی و تغییر در مدل مدیریتی امور اجرایی شدند. تحولات اساسی در آستان قدس رضوی و بازسازی چهره قوه قضائیه و تلقین روحیه خدمت خالصانه و همیشگی در دولت نمونه ای از کارآمدی و شایستگی آقای رئیسی بود.

وزیر فرهنگ در ادامه گفت: تشییع و خاکسپاری میلیون ها ایرانی تاییدی بود بر اینکه مردم خادم را از غیر خادم می شناسند و قدردان هستند و خواهان تداوم این راه نور هستند. مردم نمی خواهند حکومت دوگانه دوباره شروع شود. مردم نمی خواهند به نام خصوصی سازی دوباره حقوق کارگران پایمال شود. مردم نمی خواهند مسئولان اشراف زاده باشند. مردم نمی خواهند دوباره جلوی واردات چرخ های تولیدی را بگیرند. مردم خواهان ادامه رجایی و رئیسی هستند. مردم خدمت خالصانه می خواهند، دیپلماسی آبرومندانه، نه دیپلماسی گدایی. مردم رئیس جمهور خواهان تمدید دولت آیت الله شهید هستند.

وی افزود: امید محرومان و مستضعفان نباید به ناامیدی تبدیل شود و همه این موافقان و مخالفان در گرو حضور و تصمیم ملت بزرگ ایران است. در فصل جدید با هواداران به میدان آمدم. و طرفداران سید محرومین. ادامه دوران زیبای موفقیت مردم ایران. توازن و پویایی سیاست خارجی به خوبی ادامه خواهد یافت و کشور به مرکز اقتصاد و صنعت تبدیل می شود، کارهای عمرانی تکمیل می شود، نظام سلامت سامان می یابد و عدالت در کشور جاری می شود.

وزیر فرهنگ در پایان گفت: شعار محوری دولت چهاردهم تداوم خدمت است. شاید باید سریع فکر کرد و آرام بود، اما از سید ابراهیم رئیسی تلاش و حرکت و 24 ساعت کار را آموختیم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=283036

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.