افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
0

مردم بوشهر از وضعیت بیمارستان این شهر راضی نیستند – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 359543
مردم بوشهر از وضعیت بیمارستان این شهر راضی نیستند – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرنگار مهر، خدیجه گرشاسبی ظهر چهارشنبه در جلسه شورای اسلامی شهر با قدردانی از زحمات کادر درمانی بیمارستان شهدای خلیج فارس در زمان اپیدمی کرونا گفت: این بیمارستان بزرگ ترین مرکز درمانی مرکز است. استان که شهروندان از سراسر استان برای درمان به آنجا می آیند. رئیس کمیسیون زنان و خانواده شورای اسلامی […]

به گزارش خبرنگار مهر، خدیجه گرشاسبی ظهر چهارشنبه در جلسه شورای اسلامی شهر با قدردانی از زحمات کادر درمانی بیمارستان شهدای خلیج فارس در زمان اپیدمی کرونا گفت: این بیمارستان بزرگ ترین مرکز درمانی مرکز است. استان که شهروندان از سراسر استان برای درمان به آنجا می آیند.

رئیس کمیسیون زنان و خانواده شورای اسلامی شهر بوشهر افزود: تعداد زیادی از شهروندان از وضعیت این بیمارستان و خدمات آن ناراضی هستند و از دانشگاه علوم پزشکی خواستار رسیدگی بیشتر به وضعیت دولت هستیم. بزرگ مرکز درمانی در مرکز استان.

گرشاسبی با اشاره به مصوبه شورا مبنی بر ایجاد خیابان غذا در نوار ساحل به منظور ساماندهی فروشندگان مواد غذایی گفت: همچنان شاهد وضعیت نامناسب اغذیه فروشان در نوار ساحلی هستیم و این مصوبه شورا اجرایی نشده است. لذا از شهرداری تقاضا داریم علت عدم اجرای آن را گزارش دهد.

رئیس کمیسیون زنان و خانواده شورای اسلامی شهر بوشهر با انتقاد از وضعیت دستفروشان در سطح شهر گفت: دستفروشی در همه شهرها یک واقعیت است و راه حل آن ساماندهی و جمع آوری است. بیاورید این نیست

وی تصریح کرد: در جاده سلامت و خیابان جلالی شاهد حضور فروشندگان آبزیان هستیم که علاوه بر مشکلات بهداشتی، سیما و منظر این خیابان ها را مخدوش کرده و باعث ترافیک شده است و از شهرداری تقاضا دارم با جدیت بر وضعیت خیابان ها نظارت داشته باشد. سازماندهی این دستفروشان و بازارهای آزاد باید به گونه ای راه اندازی شود که تصویر و منظر شهری نه از بین برود و نه آسیب ببیند.

گرشاسبی در پایان با توجه به نارضایتی شرکت های بازار ماهی و شهروندان خواستار حل سریع بازار ماهی شد..

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=359543

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.