افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024
2

مردم برای مرسدس بنز پول می دهند، اما زباله می رانند

  • کد خبر : 119233
مردم برای مرسدس بنز پول می دهند، اما زباله می رانند

گزارش کردن دنیای مانا احمد علیرضابیگی نماینده تبریز می گوید: روزی که وزیر صمت در مجلس استیضاح شد، پژو 207 یک میلیارد و 200 میلیون تومان معادل 24 هزار دلار و 50 هزار تومان بود. با 24 هزار دلار می توانید بهترین B. METRO را دریافت کنید. و من 2018 خریدم، اما آنها مردم را […]

گزارش کردن دنیای مانا احمد علیرضابیگی نماینده تبریز می گوید: روزی که وزیر صمت در مجلس استیضاح شد، پژو 207 یک میلیارد و 200 میلیون تومان معادل 24 هزار دلار و 50 هزار تومان بود. با 24 هزار دلار می توانید بهترین B. METRO را دریافت کنید. و من 2018 خریدم، اما آنها مردم را مجبور به خرید بی کیفیت ماشین کرده اند. یعنی مردم باید از این پول برای رانندگی مثلاً پژو 207 استفاده کنند. صبح همان روز با برکناری وزیر، قیمت پژو 207 به 700 میلیون توکن کاهش یافت. این اتفاق معنای زیادی دارد، یعنی غیبت یک نفر می تواند آنقدر بر بازار و اقتصاد تاثیر بگذارد که تاثیرش آنقدر متفاوت باشد.

وی ادامه داد: آرزوی مردم تحقق اراده خود در اداره کشور است. اگر شرایطی فراهم شود که این اراده لازم باشد و بتوان از طریق صندوق رای اعمال شود، مردم با خوشحالی پای صندوق های رای می روند، زیرا به دنبال منفعت کشور هستند که اساساً منافع مردم را تضمین می کند. حال اگر صندوق ها ضامن انطباق با خواست مردم نباشد، بسیاری از مردم وارد این مزخرفات نمی شوند.

مردم می خواهند در حوزه های مختلف حق انتخاب داشته باشند. مثلاً در حوزه زندگی شخصی خود می خواهند ماشین خود را انتخاب کنند و از یک حق طبیعی بهره مند شوند. آنها از این مشکل شاکی هستند که پول مرسدس بنز را می دهند اما به سمت سمند می روند و مجبورند ماشین بی کیفیت را بخرند.

در عرصه سیاست و اداره جامعه، افراد مطلوب مردم، امکان حضور در صحنه را ندارند و حق انتخاب از همه سلب شده و به نوعی انتخابشان محدود شده است.

روزی که وزیر صمت در مجلس استیضاح شد، پژو 207 یک میلیارد و 200 میلیون تومان ارزش داشت که معادل 24 هزار دلار و 50 هزار تومان بود. با 24 هزار دلار می توانید بهترین B. METRO را دریافت کنید. و من 2018 خریدم، اما آنها مردم را مجبور به خرید بی کیفیت ماشین کرده اند. یعنی مردم باید از این پول برای رانندگی مثلاً پژو 207 استفاده کنند. صبح همان روز با برکناری وزیر، قیمت پژو 207 به 700 میلیون توکن کاهش یافت. این اتفاق معنای زیادی دارد، یعنی غیبت یک نفر می تواند آنقدر بر بازار و اقتصاد تاثیر بگذارد که تاثیرش آنقدر متفاوت باشد. این ارقام قابل توجهی هستند و به عنوان نشانه ارائه شده اند. پس اراده مردم بر بازار حاکم نیست و این نشان می دهد که مسئول دولتی اراده ای برای در نظر گرفتن منافع مردم ندارد.

مسئولان کشور محصول سازوکارهایی هستند که آنها را به این مناصب و مناصب رسانده است و احساس می کنند دیگر برای ادامه مسئولیت خود نیازی به جلب رضایت مردم ندارند و سازوکارها آنها را به قدرت باز می گرداند.



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=119233

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.