افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
1

مردم از نظرسنجی ها عصبانی نیستند، اما انتظار کارآمدی بیشتری دارند

  • کد خبر : 222367
مردم از نظرسنجی ها عصبانی نیستند، اما انتظار کارآمدی بیشتری دارند

به گزارش بازار، محمدباقر قالیباف در جلسه علنی امروز (سه شنبه 24 اسفندماه) شورای اسلامی در نطق پیش از دستور خود گفت: پس از حضور پرشور مردم در انتخابات، وظیفه خود می دانم که بازی کنم. نقشی از جایگاه خانه ملت. جا دارد از تک تک هموطنان و دست اندرکاران انتخابات دوازدهمین دوره شورای اسلامی […]

به گزارش بازار، محمدباقر قالیباف در جلسه علنی امروز (سه شنبه 24 اسفندماه) شورای اسلامی در نطق پیش از دستور خود گفت: پس از حضور پرشور مردم در انتخابات، وظیفه خود می دانم که بازی کنم. نقشی از جایگاه خانه ملت. جا دارد از تک تک هموطنان و دست اندرکاران انتخابات دوازدهمین دوره شورای اسلامی قدردانی و تشکر کنم.

وی ادامه داد: از مجریان و ناظران به ویژه نیروهای امنیتی و انتظامی که با هوشمندی و درایت امنیت انتخابات را در سراسر کشور تامین کردند تشکر می کنم.

رئیس شورای اسلامی افزود: انتخابات باشکوه مجلس در میان تحریم های داخلی و خارجی با نقش آفرینی مردم برگزار شد که همه ما را به مسئولیت خود دوچندان کرد. علیرغم طرح های گوناگون دشمنان، این مشارکت واقعاً زاییده میهن دوستی و علاقه به آگاهی امنیتی و سیاسی کشور بود. امیدوارم مردم با حضور پرشور در مرحله دوم انتخابات مجلس، مبارزه خود را با شایستگی و سربلندی کامل کنند. در حوزه های انتخابیه اعلام شده

وی تصریح کرد: کسانی که از حق رای خود استفاده کردند سن بالاتری دارند، البته در قبال هموطنانی که به هر دلیلی در این انتخابات شرکت نکردند نیز مسئولیم.

قالیباف تاکید کرد: منتخبان تنها مدافعان مردمی نیستند که به آنها رای داده یا در انتخابات شرکت کرده اند، بلکه منتخبان باید خود را مدافع و خدمتگزار همه مردم بدانند و بر اساس مصالح عمومی و نه تنها تصمیم گیری کنند. برای جلب رضایت دایره اجازه ندهید توسط طرفداران خود محدود شوید.

رئیس شورای اسلامی شهر افزود: امیدوارم از امروز نتیجه فعالیت مسئولان ما بتواند رضایت اقشار مختلف مردم را جلب کند تا منجر به روند صعودی مشارکت در انتخابات آتی شود. برای این کار باید از هر چیزی که به فعالیت مجدد آرمان ملی لطمه می زند دوری کنیم و خیر عمومی را در دستور کار قرار دهیم.

وی یادآور شد: به خوبی می دانیم که اگر وضعیت اقتصادی کشور رونق داشت و بداخلاقی های سیاسی وجود نداشت، نرخ مشارکت در همان دوره متفاوت بود که نشان دهنده گشودگی روزافزون آن در کارآمدی حکمرانی است.

رئیس شورای اسلامی افزود: حضور و اصل مشارکت این تعداد از مردم در انتخابات نشان از پایبندی به چهارچوب نظام و در نظر گرفتن صندوق به عنوان بهترین و کوتاه ترین راه برای رفع مشکلات است. تقسیم کار را در نظر بگیرید که برای تمرکز روی مسائل ضروری است. ما با قوه مجریه رابطه واقعی داریم، باید بدانیم که هر نوع اختلاف و دوقطبی پذیرفتنی نیست.

وی ادامه داد: پایه همکاری دولت و مجلس را به نفع مردم در قالب برنامه هفتم تقویت کرده ایم و در دوره جدید نظارت موثری بر اجرای این طرح خواهیم داشت تا به مردم بازگردد. حقوق و افزایش کارایی نظام حکمرانی.

قالیباف افزود: جا دارد از همه زحمات همکاران عزیزم که در دوره یازدهم نتوانیم در مجلس دوازدهم همراهی کنیم تشکر می کنم، به برادران و خواهران ارجمندم که در دوره جدید به ترکیب مجلس خواهند پیوست تبریک می گویم. مدت و من به آنها به کمپین خوش آمد می گویم. من از همگرایی برای کارایی استقبال می کنم.

وی تاکید کرد: نه در مجلس و نه با همکاری سایر قوا هدفی جز افزایش کارآمدی نداریم و هم بعد قانونگذاری و هم نظارتی مجلس این هدف را دنبال می کند. ما به رهبر فرزانه و بزرگوارمان قول داده ایم که از فرصت حضور مردم در مسیر تحول قدردانی کنیم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=222367

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.