افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 20 October , 2024
1

مردم از مجلسی که رهبر را کشت و جان داد، توقع زیادی داشتند!

  • کد خبر : 168642
مردم از مجلسی که رهبر را کشت و جان داد، توقع زیادی داشتند!

آیا انتظار دارید مجلس که 180 نماینده آن رئیس ستاد انتخابات ریاست جمهوری بودند با فساد دباش چای مخالفت کند؟ نماینده تبریز به روزنامه اعتماد گفت: 250 نماینده از رقبای رئیسی خواستند برای کسب آرای بیشتر از ماراتن انتخاباتی انصراف دهند! مهم ترین نکته این است که 180 نماینده رئیس ستادهای انتخاباتی حوزه های انتخاباتی […]

آیا انتظار دارید مجلس که 180 نماینده آن رئیس ستاد انتخابات ریاست جمهوری بودند با فساد دباش چای مخالفت کند؟





نماینده تبریز به روزنامه اعتماد گفت:

250 نماینده از رقبای رئیسی خواستند برای کسب آرای بیشتر از ماراتن انتخاباتی انصراف دهند! مهم ترین نکته این است که 180 نماینده رئیس ستادهای انتخاباتی حوزه های انتخاباتی خود شدند. این وضعیت نشان از عاطفه و تعصب عمیقی است که مجلس نسبت به دولت رئیس جمهور داشت.

این موضوع باعث شد که مجلس از مسائل نظارتی و پاسخگویی دولت کنار بکشد. انتظار مردم از مجلس نظارت دقیق و نظارت صحیح بر مسیر پیشرفت بود که با کاستی هایی همراه بود.

بعدها اتفاقاتی افتاد که یکی از آنها فاجعه واردات چای دباش را رقم زد. انتظار عمومی این بود که وقتی اولین اشتباهات دولت در خصوص میوه های شب عید رخ داد (که منجر به کارت زرد وزیر کشاورزی شد) و سپس موضوع ثبت سفارش نهاده های دامی شکل گرفت که عملا هیچ نهاده خارجی نداشتند. و فقط میلیاردها تومان از مردم گرفته شد. و… به سوء مدیریت وزارت کشاورزی توجه لازم شد تا فاجعه واردات چای پیش نیاید.

اما مجلس به عنوان ناظر، اگرچه سه شنبه ها خیلی بلندپروازانه در مورد کنترل بحث کرد، اما عملاً نتیجه خاصی به نفع مردم نداشت.

آیا این خبر برای شما مفید بود؟

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=168642

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.