افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
1

مردان و زنان شرمسار از شهادت رئیس جمهور سوء استفاده کردند! / تمام شهر به دنبال آنهاست

  • کد خبر : 315105
مردان و زنان شرمسار از شهادت رئیس جمهور سوء استفاده کردند!  / تمام شهر به دنبال آنهاست

چند وقت پیش زن و شوهری که بیش از 20 سال اختلاف داشتند طبقه دوم خانه ما را اجاره کردند. این زن جوان با بیان اینکه پس از فوت همسرش با مردی افغانستانی ازدواج کرده است، گفت: این امر باعث افتخار مسافران و زائران ایرانی است که برای زیارت حرم مطهر امام رضا (ع) به […]

چند وقت پیش زن و شوهری که بیش از 20 سال اختلاف داشتند طبقه دوم خانه ما را اجاره کردند. این زن جوان با بیان اینکه پس از فوت همسرش با مردی افغانستانی ازدواج کرده است، گفت: این امر باعث افتخار مسافران و زائران ایرانی است که برای زیارت حرم مطهر امام رضا (ع) به مشهد مقدس می آیند.

به گزارش رکنا، زن 35 ساله ای به مشاور و مددکار اجتماعی کلانتری طبرسی شمالی گفت. مشهد وی گفت: این زوج بیش از یک ماه بود که در خانه ما زندگی نمی کردند که زن جوان به من گفت: قرار است رئیس جمهور به عده ای دستور بدهد. وام بین 80 تا 120 میلیون تومان اما برای دریافت این وام ها باید یک زیر جدول بپردازیم تا زودتر وام را بدون بهره بدهند اما هر چه مبلغ زیر جدول بیشتر باشد مبلغ وام افزایش می یابد و شما بدون انتظار آن را دریافت می کنید.

من که بسیار وسوسه شده بودم، نه تنها برای خودم، بلکه برای داماد، خواهرم و اقوامم ثبت نام کردم و هر یک از اعضای خانواده ام مبالغی بین 3 تا 6 میلیون تومان به این مستاجر دادند تا روزه مان را بگیرم. وام. ! از طرفی هر چند روز که از خانه بیرون می‌آمد و برمی‌گشت، چند شکلات یا تکه نان بین ما تقسیم می‌کرد و تأیید می‌کرد که اینها متبرک است، پس دیگر شک نداشتم که او فردی صادق و مومن است. در همان زمان شوهرم که متوجه وام ها شده بود از دست من ناراحت شد و شاکی شد که چرا فقط برای اقوام خود وام بدون بهره ثبت کرده اید و به خانواده ام اطلاعی نداده اید.

خلاصه شوهرم هم از زن مستاجر خواست مبلغی را به او قرض بدهد تا هر روز وانتش را که مشکل فنی داشت عوض کند! و به این ترتیب شوهرم هم ثبت نام کرد اما هر چه گذشت تاریخ بازپرداخت وام را به تاخیر انداخت تا عید نوروز فرا رسید. در این شرایط این زن گفت: قرار است رئیس جمهور به مشهد بیاید و به همه افرادی که ثبت نام کرده اند وام بدهد اما هنوز خبری نیست. از طرفی ما هم اصرار داریم که نیاز به پول داریم و باید به دخترمان جهیزیه بدهیم.

با شنیدن این سخنان 5 میلیون تومان ودیعه از من پذیرفت و اظهار داشت که فروشگاهی را می شناسم که به سفارش او محصولات چینی را با قیمت بسیار پایین می فروشد، مثلاً سرویس چینی را 17 میلیون تومان می خرد. برای ما. 10 یا 12 میلیون! خلاصه بیهوده منتظر وام رئیس جمهور بودیم تا اینکه ماجرای شهادت رئیس جمهور پیش آمد و ایشان مدعی شدند پول وام آماده است اما با این اتفاق باید منتظر دستور رئیس جمهور بعدی باشیم! با همه این ترفندها باز هم به حرفش اعتماد داشتیم.

3 روز منتظر ماندیم تا برای دیدار اقواممان به شهر رفتیم و وقتی به خانه برگشتیم، زوج مستاجر خانه را تخلیه کرده و اثاثیه خود را با وانت به منطقه دیگری منتقل کرده بودند. پس از پیگیری های فراوان و دوربین های مداربسته بالاخره موفق شدیم شماره پلاک کامیونی را که در حال حمل اثاثیه و اثاثیه بود به دست بیاوریم و اکنون از آن زوج شیطونی که به خانه ما می آیند و ادعای تعداد زیادی کالا را دارند شکایت کرده ایم. اقلام گم شده مستأجر من یکی از آنهاست. کلاهبرداری انجام داده است!

با دستور ویژه سرگرد احمد آبکه (رئیس کلانتری طبرسی شمالی مشهد)، تحقیقات ماموران دایره کارآگاهی با شکایت این دختر جوان برای شناسایی و دستگیری این زوج حیله گر آغاز شد.

داستان واقعی با همکاری پلیس پیشگیری خراسان رضوی

منبع: روزنامه خراسان

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=315105

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.