افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 19 October , 2024
0

مربی تیم ملی قایقرانی همچنان به دنبال پایان همکاری است

  • کد خبر : 401602
مربی تیم ملی قایقرانی همچنان به دنبال پایان همکاری است

سرمربی تیم ملی قایقرانی اگرچه مدال آور مسابقات قهرمانی آسیا 2024 بود اما همچنان تصمیم دارد از سرمربیگری تیم ملی دور بماند. افشین فرزام در گفت وگو با ایسنا، درباره تکلیف ادامه همکاری خود با تیم ملی قایقرانی به عنوان سرمربی، اظهار کرد: اگر احساس کنم در فدراسیون جدید قایقرانی مثمر ثمر خواهم بود قطعا […]

سرمربی تیم ملی قایقرانی اگرچه مدال آور مسابقات قهرمانی آسیا 2024 بود اما همچنان تصمیم دارد از سرمربیگری تیم ملی دور بماند.

افشین فرزام در گفت وگو با ایسنا، درباره تکلیف ادامه همکاری خود با تیم ملی قایقرانی به عنوان سرمربی، اظهار کرد: اگر احساس کنم در فدراسیون جدید قایقرانی مثمر ثمر خواهم بود قطعا کمک خواهم کرد. در مورد مربیگری تیم ملی همانطور که قبلا هم گفتم اگر اجازه بدهید می خواهم مدتی دور بروم و به مسائل شخصی ام رسیدگی کنم.

وی در خصوص کسب دو مدال طلا، سه نقره و یک برنز در مسابقات قایقرانی قهرمانی آسیا 2024 در ازبکستان گفت: با احتساب روزهایی که ورزشکاران در اختیار ما بودند و توانستند تمرین کنند، نتایج قابل قبولی بود. 10 روز ورزشکاران زیر 23 سال را داشتم. آنها تازه از مسابقات زیر 23 سال آسیا آمده بودند و باید 10 روز دیگر برای مسابقات آسیایی بزرگسالان آماده می شدند. بقیه چهار هفته تمرین کردند. اگر مثل قبل چهار پنج ماه برای قهرمانی آسیا اردو زده بودیم، دو مدال نقره ما (نقره های امیرحسین محمودپور و فاطمه مجلل) طلا می شد.

فرزام در خصوص اینکه چرا مهسا جاور تنها در یک رشته روئینگ 4 نفره شرکت کرده است، گفت: چه کسانی باید در هر مسابقه شرکت کنند، بر اساس نتایج آزمون در اردوها بود و می خواستیم ترکیب هایی را در نظر بگیریم که بهترین نتیجه را داشته باشند.

وی درباره حضور رقبای اصلی قایقرانان ایران گفت: تقریبا همه رقبای ورزشکاران حضور داشتند به ویژه ازبکستان که از قایقران روسی استفاده می کرد و ما توانستیم در چهار و یک روئینگ ازبکستان را شکست دهیم و آنها فقط از ما پیشی گرفتند. در دونفره سنگین وزن کشورها به طور کامل شرکت کرده بودند. رقابت نزدیکی داشتیم و در رده بندی تیمی سوم شدیم. چین تنها کشوری بود که با تیم المپیک خود نیامد و ترکیبی از تیم های بزرگسالان و زیر 23 سال آورد، البته همین نفرات فاصله چندانی با تیم المپیک نداشتند.

سرمربی روئینگ در پاسخ به این سوال که چرا قایقرانی ایران در بخش مردان هنوز نتوانسته به ترکیب کامل برسد؟ وی تاکید کرد: در بخش آقایان در این سال ها تولید بیشتر از ورودی داشتیم. از طریق سه روش استعدادیابی، مسابقات کشوری و تیم ملی جوانان می توان نفرات را به تیم بزرگسالان اضافه کرد اما موفق به ورود نشدیم. امیدوارم در روند جدید این موضوع حل شود و در رده آقایان ورزشکاران خوبی داشته باشیم اما قطعا زمان بر است.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=401602

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.