افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
2

مربی تیم فوتبال قطر: دفاع از عنوان سخت است – خبرگزاری بعلاوه اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 165024
مربی تیم فوتبال قطر: دفاع از عنوان سخت است – خبرگزاری بعلاوه اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم ملی قطر این روزها خود را برای حضور در جام ملت های آسیا که میزبان خود است، آماده می کند. شاگردان لوپز در حضور هواداران قطری تمرین می کنند. تیم قطر پیش از آغاز جام ملت های آسیا دو دیدار تدارکاتی خواهد داشت که 10 دی ماه برابر کامبوج و […]

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم ملی قطر این روزها خود را برای حضور در جام ملت های آسیا که میزبان خود است، آماده می کند. شاگردان لوپز در حضور هواداران قطری تمرین می کنند. تیم قطر پیش از آغاز جام ملت های آسیا دو دیدار تدارکاتی خواهد داشت که 10 دی ماه برابر کامبوج و پس از 5 روز مقابل اردن خواهد بود.

مربی تیم ملی فوتبال قطر درباره وضعیت این تیم گفت: در حال حاضر روی روحیه بازیکنان تمرکز داریم، این تیم در حال ورود به رقابت های قاره ای است و با توجه به قهرمانی در دوره آخر کار سختی خواهد بود. بدون شک رسیدن به آمادگی لازم کار سختی است اما مسئولیتی است که به عهده ما گذاشته شده است.

و افزود: از جو کنونی حاکم بر تمرینات و اشتیاق زیاد همه بازیکنان خوشحال و راضی هستم. بازی های دوستانه برای قهرمانی قاره ای که یکشنبه مقابل کامبوج برگزار می کنیم، مهم است. این بازی به ما کمک می کند تا تصویر خوبی از وضعیت کلی بازیکنان ببینیم و ارزیابی کنیم.

لوپز که پس از جدایی کارلوس کی روش به عنوان مربی انتخاب شد، ادامه داد: فوتبال همیشه تحت فشار بازی می شود، زیرا در هر رقابتی سختی ها و چالش هایی وجود دارد و این نشان می دهد که هدف تیم چیست و در چه شرایطی هستیم. ” عملکرد ما در مسابقات چگونه خواهد بود؟

لازم به ذکر است تیم ملی فوتبال قطر در جام ملت های آسیا با تیم های ملی لبنان، چین و تاجیکستان همگروه است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=165024

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.