افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 24 October , 2024
5

“مربی‌هایی بسیار سختگیر”؛ جنی و لیزا اعضای گروه BLACKPINK!!

  • کد خبر : 16565
“مربی‌هایی بسیار سختگیر”؛  جنی و لیزا اعضای گروه BLACKPINK!!

جنی و لیزا اعضای گروه کره‌ای مشهور بلک‌پینک به دلیل اینکه مربیانی «سختگیر و ترسناک» در فضای مجازی جنجال به پا کرده‌اند!! اسمارتک نیوز– با این وجود که جنی و لیزا مربی‌هایی بسیار سختگیر هستند با این حال آن‌ها همچنان گروه‌های همان شیرین و دوست داشتنی دختر BLACKPINK هستند. به گزارش گروه ترجمه اسمارتک نیوز، […]

جنی و لیزا اعضای گروه کره‌ای مشهور بلک‌پینک به دلیل اینکه مربیانی «سختگیر و ترسناک» در فضای مجازی جنجال به پا کرده‌اند!!

اسمارتک نیوز– با این وجود که جنی و لیزا مربی‌هایی بسیار سختگیر هستند با این حال آن‌ها همچنان گروه‌های همان شیرین و دوست داشتنی دختر BLACKPINK هستند.

به گزارش گروه ترجمه اسمارتک نیوز، از سال 2023 ابتدایی شرکت وای‌جی که مدیریت گروه مشهور بلک‌پینک را برعهده دارد، آغاز به معرفی گروه دختر جدید خود کرده است.

این گروه جدید «بیبی منستر» نام دارد. با کمک ویدیوهایی که مهارت‌های مختلف و تجربیات روزانه کارآموزان این گروه تازه‌کار را به تصویر می‌کشید، با این هفت کارآموز آشنا می‌شوند.

اعضای این گروه جدید روکا، فاریتا، رورا، آسا، چیکیتا، آهیون و هرم نام دارند.

شرکت وایجی نهایتا تصمیم گرفت که این هفت کارآموز را یک ارزیابی نهایی قرار دهد. این جایگاه هر عضو را در گروه مشخص و لیست اعضای نهایی تعیین کنند.

حضور غافلگیر کننده جنی به عنوان مربی مهمان!

در اولین قسمت از این سری جدید، جنی عضو محبوب گروه بلک‌پینک به عنوان یک مربی مهمان این برنامه بود.

جنی در این برنامه حضور یافت تا بر مهارت‌ها و عملکرد دختران کمک کند و به آنها توصیه شود که چه چیزهایی برای تبدیل شدن به یک آیدل موفق صروری است.

حضوری این آیدل مشهور نه تنها خود کارآموزان را غافلگیر و هیجان زده کرد، باعث شد تا جنی به عنوان یک مرربی جدی و سختگیر جنجالی بزرگ در فضا و میان طرفداران ایجاد کند.

با این حال که ممکن است حضور جنی حال و هوایی جدی میان کارآموزان ایجاد شده باشد، اما توصیه‌های مهربان و صادقانه او به این دختران جوان صادق ثابت کرد که چرا جنی امروز یکی از موفق‌ترین و مشهورترین آیدل‌های جهان است.

تضاد میان ظاهر جدی و قلب مهربان جنی نمونه کاملی از دوگانگی دوست داشتنی او است.

در پیش نمایش قسمت بعدی این برنامه، لیزا، عضوی دیگر از گروه بلک‌پینک، به عنوان مربی ظاهر شده است. به گزارش اسمارتک نیوز ویدیو منتشر شده از این قسمت کوتاه اما شیرین است.

این ویدیو لیزا را در حال تمجید از کارآموزان نشان می‌دهد که به نظر می‌رسد از تماشای اجرای این کاربران بسیار لذت می‌برد.

این بار اولین بار است که پس از انتشار برنامه «Youth With You» طرفداران لیزا را به عنوان یک مربی می‌بینند.

لیزا در این برنامه گذشته ثابت کرده است که یک مربی سختگیر و شایسته است. طرفداران برای دیدن قسمت بعدی این برنامه با حضور لیزا بسیار هیجان انگیز هستند.

 

نوشته “مربی‌هایی بسیار سخت”؛ جنی و لیزا اعضای گروه BLACKPINK!! اولین بار در اسمارتک نیوز. پدیدار شد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=16565

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.