افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 26 September , 2024
1

مربیان پرسپولیس در آبادان احساس راحتی نمی کنند!

  • کد خبر : 242950
مربیان پرسپولیس در آبادان احساس راحتی نمی کنند!

آفتاب نیوز: پرسپولیس پنجشنبه شب در دیدار حساس هفته بیست و چهارم لیگ برتر به مصاف صنعت نفت آبادان می رود. این بازی برای هر دو تیم بسیار مهم و ارزشمند است زیرا صنعت نفت برای سقوط می جنگد و پرسپولیس در مسیر قهرمانی قرار دارد و از دست دادن امتیاز در این بازی باز […]

آفتاب نیوز:

پرسپولیس پنجشنبه شب در دیدار حساس هفته بیست و چهارم لیگ برتر به مصاف صنعت نفت آبادان می رود.

این بازی برای هر دو تیم بسیار مهم و ارزشمند است زیرا صنعت نفت برای سقوط می جنگد و پرسپولیس در مسیر قهرمانی قرار دارد و از دست دادن امتیاز در این بازی باز هم در زمین بازی عقب می ماند.

قرمزها در حالی راهی آبادان شده اند که سه مربی برزیلی در کادرفنی این تیم حضور دارند. اگرچه اسمار لوس ویرا فصل گذشته در آبادان حضور داشت و جو ورزشگاه این شهر و هواداران صنعت را به لرزه درآورد، اما برای رافائل گونزالس داسیلوا و خورخه اینسیو، دو مربی برزیلی دیگر که زمستان سال گذشته به پرسپولیس پیوستند، این محیط کاملا جدید و جالب است.

این مربیان برزیلی در حالی به آبادان سفر خواهند کرد که در ورزشگاه تختی مقابل صنعت نفت حضور خواهند داشت و انبوهی از هواداران و علاقه مندان صنعت نفت مانند همیشه با پرچم های متعدد برزیل و نمادهای این کشور در ورزشگاه حاضر می شوند. و به این ترتیب تکنسین های برزیلی پرسپولیس در این ورزشگاه غافلگیر می شوند و احساس نمی کنند که در خانه خود هستند.

اطلاع از علاقه بی حد و حصر آبادانی ها به برزیل و فوتبال این کشور برای مربیان جدید برزیلی پرسپولیس جالب خواهد بود و مطمئناً به دنبال کسب اطلاعات جدید در این زمینه خواهند بود، هرچند ممکن است هم اسمار و هم هموطنانش حضور در آبادان به نوعی تحویل ویژه .

گفتنی است در دیدار فصل گذشته دو تیم در آبادان که پرسپولیس با نتیجه 2 بر یک میزبان و شیخ دیاباته را با دو گل شکست داد، دو مربی برزیلی سرخ پوشان، اسمار و ولسلی ننکا در این دیدار حضور داشتند. نیمکت این تیم

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=242950

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.