افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 21 October , 2024
2

“مرا پاک نکن” نمایشنامه خوانده می شود – خبرگزاری به اضافه اخبار ایران و جهان.

  • کد خبر : 332690
“مرا پاک نکن” نمایشنامه خوانده می شود – خبرگزاری به اضافه اخبار ایران و جهان.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای بهمن، «مرا حذف نکن» در قالب نمایش کودک شب دوشنبه 8 مردادماه با حضور اهالی تئاتر، تلویزیون و سینما اجرا می شود. رضا فیاضی بازیگر در فرهنگسرای بهمن. در این نمایشنامه خوانی به کارگردانی نسترن سودمی و نویسندگی فرزانه قانع که در تالار مبارک فرهنگسرای […]

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای بهمن، «مرا حذف نکن» در قالب نمایش کودک شب دوشنبه 8 مردادماه با حضور اهالی تئاتر، تلویزیون و سینما اجرا می شود. رضا فیاضی بازیگر در فرهنگسرای بهمن.

در این نمایشنامه خوانی به کارگردانی نسترن سودمی و نویسندگی فرزانه قانع که در تالار مبارک فرهنگسرای بهمن برگزار می شود، رضا فیاضی و احمد خسروی بازیگران و نویسندگان حوزه کودک و نوجوان به عنوان مهمان حضور خواهند داشت. با بچه ها

بازیگران (بازیگران) و کادر اجرایی این نمایش به ترتیب ماندانا رستم پور، حلما یعقوب زاده، حنا قبادی و محیسه فیاضی و سوگل جعفری هستند.

داستان این اثر از این قرار است که فصول سال برای اعتراض و شکایت قرار است عادل (خدا) را قضاوت کنند و هر کدام قصد حذف دیگری را دارند، زیرا در کار هر کدام دخالت می کنند.

فرزانه قانع نویسنده نمایشنامه «مرا پاک نکن» درباره ایده پردازی داستان این نمایش کودک گفت: شاید برای اولین بار است که نمایشنامه خوانی توسط گروه سنی کودکان برگزار می شود. برای کودکان، زیرا این رویداد معمولا با اجرا و نقش آفرینی توسط بزرگسالان برای مخاطبان کودک انجام می شود. ایده این اثر از سوالات کنجکاو کودکانی که دانشجوی دوره های آموزشی خواندن و بیان نمایشی هستند، ناشی می شود. جایی که بچه ها همیشه از من می پرسیدند اگر هیچ یک از چهار فصل وجود نداشته باشد، دنیا چگونه خواهد بود؟ و پیام پایانی این داستان این است که پیدایش و ایجاد هر پدیده ای در جهان و در جای خود هدفی دارد و خیر است.

علاقه مندان برای شرکت در این برنامه می توانند قبل از اجرای نمایش به نشانی میدان بهمن، خیابان شهید وفایی، فرهنگسرای بهمن مراجعه و به صورت حضوری بلیت تهیه کنند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=332690

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.