افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 28 October , 2024
4

مراکز رمزارز و چند صرافی در ونزوئلا تعطیل شد؛ علت چه بود؟

  • کد خبر : 17144
مراکز رمزارز و چند صرافی در ونزوئلا تعطیل شد؛  علت چه بود؟

وزارت انرژی ونزوئلا به عنوان بخشی از برنامه سازمان دهی مجدد سازمان ملی رمزارزها و به دلیل فساد گرفته شده در صنعت نفت این کشور، تامین انرژی انرژی ارز دیجیتال را انجام می دهد. به گزارش کوین تلگراف و به نقل از گزارشات رسانه‌های محلی و توییت‌های انجمن ملی رمزارزها در ونزوئلا، در روزهای گذشته […]

وزارت انرژی ونزوئلا به عنوان بخشی از برنامه سازمان دهی مجدد سازمان ملی رمزارزها و به دلیل فساد گرفته شده در صنعت نفت این کشور، تامین انرژی انرژی ارز دیجیتال را انجام می دهد.

به گزارش کوین تلگراف و به نقل از گزارشات رسانه‌های محلی و توییت‌های انجمن ملی رمزارزها در ونزوئلا، در روزهای گذشته مراکزی در ایالت‌های لارا، کارابوبو، بولیوار تعطیل شده‌اند. مشخص نیست هنوز چه تعداد شرکت و مرکز تاثیرگذار بر این تصمیم گرفته شده است. علاوه بر این، مقامات ونزوئلا دستور دادند برخی از صرافی‌های ارز دیجیتال در این کشور تعطیل شوند.

اعتقاد بر این است که توقف فعالیت ها بخشی از تحقیقات مربوط به فساد شرکت نفت PDVSA ونزوئلا و بخش ارزهای دیجیتال این کشور است.

منبع: توییتر

تارک ویلیام ساب (Tarek William Saab)، دادستان کل ونزوئلا روز گذشته اعلام کرد ظاهرا این صورت آسیب در شرکت نفت و با کمک ملی ارز دیجیتال این کشور گرفته شده است. وی در توییتی در این رابطه نوشت:

این شبکه از مجموعه‌های تجاری از شرکت‌های تجاری برای مشروعیت بخشیدن به سرمایه به دست آمده از فروش از طریق دارایی‌های دیجیتال و املاک و مستغلات استفاده می‌شود.

به گفته دادستان ونزوئلا، کل ۱۰ نفر از جمله ژوزلیت رامیرز کاماچو (Joselit Ramirez Camacho) در ارتباط با این فساد دستگیر شده‌اند. کاماچو از زمان راه‌اندازی اداره ارز دیجیتال در سال ۲۰۱۸، مسئولیت نظارت بر قوانین مالیاتی رمزارزها در ونزوئلا را برعهده داشته است و در جریان تحقیقات در تاریخ ۱۷ مارس (۲۶ اسفند) دستگیر شده است.

توییت ونزوئلا
منبع: توییتر

کاماچو از ژوئن سال ۲۰۲۰ در فهرست افراد تحت تعقیب آمریکا قرار دارد. در آن زمان، بازرسان وزارت امنیت داخلی آمریکا در ازای دیگر اطلاعاتی که به دستگیری کاماچو منجر شد، اعلام کرد تا 5 میلیون دلار جایزه خواهد داد. به گفته مقامات آمریکایی، کاماچو روابط اجتماعی سیاسی، اجتماعی و با رهبران گروه‌های مرتبط با مواد مخدر است.

نیکلاس مادورو (Nicolás Maduro)، رئیس جمهور جمهوری ونزوئلا در تاریخ ۱۷ مارس در فرمانی سازماندهی مجدد سازمان نظارت بر دارایی‌های دیجیتال را اعلام کرد. دولت مادورو اعلام کرد که هدف از این تصمیم، حفاظت از شهروندان این کشور در برابر اقتصادی تحریم‌های غیرقانونی است.

توییت ونزوئلا
منبع: توییتر



خبر فوق به نقل از رسانه اسمارتک نیوز در وبسایت اسمارتک نوشته شده است در تاریخ 2023-03-26 16:25:00

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=17144

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.