افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
3

مراکز آموزشی سمنان فردا تعطیل است/ شروع فعالیت اداری با 2 ساعت تاخیر

  • کد خبر : 219082
مراکز آموزشی سمنان فردا تعطیل است/ شروع فعالیت اداری با 2 ساعت تاخیر

آفتاب نیوز: به گزارش روابط عمومی، تشریفات و امور بین الملل استانداری سمنان، ابوذر غفاری جمعه شب گفت: با توجه به برگزاری انتخابات بزرگ 21 اسفند با حضور گسترده مردم، تمامی مراکز آموزشی این استان تعطیل است. شنبه 12 اسفند/صبح اجرا نیز با 2 ساعت تاخیر شروع می شود. وی افزود: با توجه به روند […]

آفتاب نیوز:

به گزارش روابط عمومی، تشریفات و امور بین الملل استانداری سمنان، ابوذر غفاری جمعه شب گفت: با توجه به برگزاری انتخابات بزرگ 21 اسفند با حضور گسترده مردم، تمامی مراکز آموزشی این استان تعطیل است. شنبه 12 اسفند/صبح اجرا نیز با 2 ساعت تاخیر شروع می شود.

وی افزود: با توجه به روند گسترده انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دوازدهمین دوره شورای اسلامی در حوزه های انتخاباتی به ویژه مراکز آموزشی و همچنین تلاش جامعه بزرگ فرهنگیان و فرهنگیان اساتید دانشگاه های استان سمنان به عنوان دست اندرکاران اجرای انتخابات و مخزن آرای مردم. کلیه مراکز آموزشی استان سمنان اعم از دانشگاه ها، مدارس و مهدکودک ها در روز شنبه 21 اسفند 1302 تعطیل است.

معاون استاندار سمنان با قدردانی از مشارکت بالای مردم استان و خلق حماسه باشکوه انتخابات 20 اسفند اظهار داشت: فعالیت کلیه مراکز اداری و دستگاه های اجرایی استان نیز از روز شنبه 20 اسفندماه آغاز می شود. مارس 1402. با 2 ساعت تاخیر.

مدیر کل آموزش و پرورش استان سمنان در گفتگو با خبرنگار ایرنا گفت: کلیه مقاطع تحصیلی استان و کلیه مدارس فردا شنبه تعطیل است.

سید جمال وزیری افزود: بر اساس مصوبه شورای عالی آموزش و پرورش استان سمنان در خصوص وضعیت مدارس با توجه به ادامه روند انتخابات، مدارس سراسر استان فردا تعطیل است و آموزش و پرورش در چارچوب طرح شاد ادامه می یابد. برنامه.

در استان سمنان 681 شعبه اخذ رای فعال وجود دارد که از این تعداد 482 شعبه شهری، 199 شعبه روستایی، 538 شعبه ثابت و 143 شعبه سیار هستند.

تاکید شده است که رای دهنده باید در شعبه ای که مراجعه می کند رای خود را به صندوق بیندازد تا هیچ کس حق خود را ضایع نکند و باید یکی از چهار مدرک شناسایی مانند کارت ملی، شناسنامه، گواهینامه رانندگی یا شناسنامه را به همراه داشته باشد. کارت .قطع خدمت برای شرکت در انتخابات کافی است.

بر اساس اعلام شورای نگهبان و پس از درخواست جابجایی کاندیداها، تعداد نامزدهای انتخابات شورای اسلامی استان سمنان در چهار حوزه انتخاباتی به 149 نفر رسید و با انصراف 39 نامزد نمایندگی در شورای اسلامی، تعداد نهایی نامزدان در چهار حوزه انتخاباتی این ولایت 109 نفر اعلام شد.

مرحله ثبت نام از کاندیداهای ششمین دوره انتخابات شورای خبرگان رهبری حوزه انتخابیه این استان با ثبت نام پنج روحانی داوطلب به پایان رسید که در این میان تعدادی از کاندیداها از رقابت انصراف داده و یا رد صلاحیت شدند و در نهایت یک نفر. یک نفر به عنوان نامزد در انتخابات مجلس خبرگان رهبری استان سمنان صلاحیت تایید شد و یک نفر تغییر حوزه داد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=219082

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.